reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 09 pa藕dziernika 2018

Wielokana艂owy precyzyjny przerywacz dla nowoczesnych silników spalinowych

Dzi臋ki nowemu uk艂adowi Infineon mo偶liwe b臋dzie precyzyjniejsze sterowanie wtryskiwaczami lub zaworami wysokoci艣nieniowymi, co ma wp艂yn膮膰 na mo偶liwo艣膰 zredukowania zu偶ycia paliwa oraz emisji CO2.
Aby zredukowa膰 zu偶ycie paliwa oraz emisj臋 CO2, projektanci silnik贸w spalinowych zmuszani s膮 do jak najprecyzyjniejszego sterowania wtryskiwaczami i innymi elementami sekcji zasilaj膮cej silniki spalinowe. P臋d ku tym redukcjom zwi膮zany jest z coraz to ostrzejszymi regulacjami na rynku motoryzacyjnym.

Firma Infineon pragnie pom贸c projektantom, proponuj膮c sw贸j najnowszy uk艂ad wielokana艂owego przerywacza, kt贸ry oznaczony zosta艂 symbolem TLE9104SH. Nale偶y on do rodziny Flex. Ma to by膰 pierwszy taki uk艂ad, stanowi膮cy inteligentny prze艂膮cznik cztero-kana艂owy, kt贸ry przeznaczono do pracy po stronie 鈥瀕ow-side”.

Mo偶e pracowa膰 z pr膮dem o nat臋偶eniu do 5 A przy napi臋ciu 12 V. Dobrze odnajdzie si臋 w uk艂adach precyzyjnego sterowania dyszami wtryskiwaczy, zaworami wysokoci艣nieniowymi, przeka藕nikami, a tak偶e innymi elementami system贸w zasilania, w tym tak偶e element贸w systemu prze艂o偶enia (skrzyni bieg贸w). Uk艂ady te odnajd膮 si臋 te偶 w nowocze艣niejszych konstrukcjach przy systemach zarz膮dzania akumulatorami w samochodach elektrycznych lub hybrydowych, jak podaje producent.

W艣r贸d innych podobnych komponent贸w na rynku, uk艂ad od Infineon ma wytycza膰 nowe standardy, jak podaje producent, je艣li chodzi o wydajno艣膰 pr膮dow膮, mocy i zajmowan膮 powierzchni臋. Rds(ON) tego komponentu to tylko 300 m惟 w temperaturze 150 stopni Celsjusza. Zajmowana powierzchnia to tylko 80 mm2, w obudowie DSO-20.

Sprawn膮 kontrol臋 nad uk艂adem, jak r贸wnie偶 jego diagnostyk臋, mo偶na przeprowadzi膰 za pomoc膮 interfejsu SPI. Wszystkie kana艂y s膮 chronione przed zbyt du偶ym pr膮dem i przegrzaniem. Jest tu te偶 wsparcie dla du偶ych obci膮偶e艅 indukcyjnych.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
December 12 2018 02:03 V11.10.8-2