reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 03 listopada 2017

Prze艂omowy sensor Sony dla motoryzacji

Nowy sensor od Sony, spe艂niaj膮cy rygorystyczne wymogi bezpiecze艅stwa, oferuje 艣wietn膮 rozdzielczo艣膰 ponad 7 Mpx, czyli wi臋ksz膮 dok艂adno艣膰 ni偶 konkurencja. Zastosowane funkcje i techniki umo偶liwiaj膮 efektywn膮 prac臋 nawet przy trudnym o艣wietleniu.
Sektor motoryzacyjny prze偶ywa sw贸j rozw贸j tak偶e w kwestii sensor贸w obraz贸w. Sony nie chce pozosta膰 w tyle i prezentuje sw贸j najnowszy sensor obrazu oznaczony symbolem IMX324. Ma to by膰 sensor, kt贸ry wytyczy膰 ma nowe 艣cie偶ki przy projektowaniu tego typu komponent贸w przeznaczonych do aplikacji motoryzacyjnych, jak zapewnia producent.

IMX324 oferowa膰 ma rozdzielczo艣膰 7.42 Mpx. Oznacza to, 偶e obraz mo偶e by膰 wi臋ksze i dok艂adnie nawet 3-krotnie, w por贸wnaniu do rozwi膮za艅 konkurencyjnych. Umo偶liwi to np. prawid艂owe rozpoznanie znak贸w oddalonych o 160 metr贸w od pojazdu, co stanowi膰 b臋dzie wa偶ny element dla system贸w asystowania kierowcy.

Wbudowany tryb podbijania pikseli (鈥濸ixel Binning”) pomo偶e poprawi膰 czu艂o艣膰 przy przechwytywaniu obraz贸w ze scen s艂abo o艣wietlonych. Wysoka czu艂o艣膰 (2666 mV) umo偶liwi膰 ma wychwytywanie pieszych i przeszk贸d nawet w bardzo ciemnych miejscach. Wystarczy o艣wietlenie jakie oferowa膰 mo偶e ksi臋偶yc, by prawid艂owo wykry膰 takie obiekty.

Znajdziemy tu tak偶e funkcje, kt贸re w spos贸b inteligentny przechwytywa膰 maj膮 obrazy o du偶ej jasno艣ci (np. o艣wietlone reflektorami samochodu) oraz ciemne (np. nieo艣wietlone miejsca na poboczu).

Sensor posiada pe艂n膮 kwalifikacj膮 motoryzacyjn膮 (AEC-Q100 Grade 2) oraz s膮 zgodne z wymogami standard贸w bezpiecze艅stwa (ISO 26262, ASIL B). Dobrze maj膮 te偶 wsp贸艂pracowa膰 z procesorami z linii EyeQ4 i EyeQ5, opracowane przez Intela (Mobileye), maj膮ce znale藕膰 zastosowanie w systemach ADAS i autonomicznego kierowania pojazdami.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 11 2019 20:28 V11.10.27-2