reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq / Kevin Yapp uroczyście otwiera Centrum Przemysł elektroniczny | 23 października 2012

Centrum Farnell w Krakowie otwarte!

Na początku roku informowaliśmy, iż Kraków został wybrany przez Farnell element14 na lokalizację Europejskiego Centrum Sprzedaży. Wczoraj uroczyście otwarto krakowską jednostkę – zobaczcie fotorelację.

Nowe Centrum zapewni najwyższej klasy telesprzedaż i telemarketing zarówno dla nowych, jak również dotychczasowych klientów firmy Farnell element14 całego kontynentu. Centrum, jako część strategicznej inwestycji firmy Farnell element14, skoncentrowane jest na dostarczanie najwyższej jakości wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów. Centrum będzie ściśle współpracować z działami sprzedaży, obsługi klienta, e-commerce oraz marketingu zlokalizowanych w biurach firmy Farnell element14 rozmieszczonych w całej Europie. Firma Farnell element14 rozpoczęła pracę nad przygotowaniem zespołu w Krakowie w marcu bieżącego roku. Na przestrzeni zaledwie kilku miesięcy udało się wykreować wysoce wykwalifikowany, silny i wielokulturowy zespół reprezentujący 24 różnych narodowości. Centrum zostało otwarte w Krakowie ze względu na reputację, jaką cieszy sie to miasto. Chodzi przede wszystkim o wysoce rozwinięte szkolnictwo wyższe, bogatą podaż języków obcych oraz atrakcyjność samego miasta. Nowy zespół przeszedł intensywny program szkoleniowy i na dzień dzisiejszy z całą pewnością może w pełni zaspokajać potrzeby europejskich klientów firmy Farnell element14. W swoim przemówieniu na ceremonii otwarcia, Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii Premier Farnell plc stwierdził: “Dzięki witrynom transakcyjnym firmy Farnell element14, e-commerce stanowi obecnie 75% naszego biznesu w Europie. Aby w dalszym ciągu rozwijać naszą przewagę nad konkurencją stworzyliśmy to centrum w celu zapewnienia klientom jak najlepszych usług. Pragniemy, żeby nadal z nami współpracowali za pośrednictwem wybranego przez siebie kanału sprzedaży. Zdajemy sobie sprawę, że w świecie online zapewnienie wysokiej jakości kontaktu oraz osobista współpraca są niezwykle ważne dla naszych klientów. Otwarcie w Krakowie Centrum sprzedaży dowodzi zaangażowania firmy Farnell element14, w zapewnienie elastycznych, wielokanałowych usług umożliwiających naszym klientom wybranie sposobu, w jaki dokonują zakupów i prowadzą z nami interesy.” Następnie wspomniał: “Chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc klientom w przeprowadzaniu projektów we właściwym dla nich czasie. Skupienie w Krakowie pod jednym dachem naszych dotychczasowych ośrodków kontaktowych przyspieszy zdobywanie wiedzy i dzielenie się nią, zapewni lepszą sprzedaż, jak również wysokiej klasy obsługę klienta.” Elaine Barnes, Szef Europejskiego Centrum Sprzedaży w Krakowie dodała: “Dzisiejsza ceremonia otwarcia uzupełnia wysoce pomyślnie rozpoczęty etap pracy krakowskiego centrum. Jestem dumna z naszego świetnego, nowego zespołu, który zapewnia i będzie zapewniał wysokiej jakości usługi w standardzie, który sami wyznaczyliśmy. Wybór Krakowa był poprzedzony analizą ponad 30 różnych miast europejskich. Naszą decyzję tłumaczy imponująca, różnorodna, wielokulturowa i wielojęzyczna populacja wysoce utalentowanych pracowników. Polska etyka pracy oraz wysoka jakość obsługi klienta jest spójna z wartościami, które sami reprezentujemy. Fakt, że dobrze prosperująca polska gospodarka, uniknęła głębokiej recesji mającej wyraźny wpływ na większą część pozostałych krajów europejskich, stanowił dodatkowo czynnik skutecznie zachęcający ekspertów z innych krajów do przeniesienia się do Krakowa”. Fotorelacja
  • /
  • /
  • /
  • /
  • /
  • /
  • /
  • /
  • /
© evertiq
Załaduj więcej newsów
December 12 2019 10:59 V14.8.5-2