reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Zelmer Przemys艂 elektroniczny | 01 marca 2011

PROfit 2013: nowa strategia Zelmera na lata 2011-2013

Wczoraj wieczorem zarz膮d Zelmera przedstawi艂 g艂贸wne za艂o偶enia do nowej strategii dzia艂ania Grupy Zelmer w latach 2011 鈥 2013 o nazwie "PROfit 2013鈥, kt贸ra ma na celu przede wszystkim zwi臋kszenie mar偶y realizowany poprzez wzrost poziomu sprzeda偶y oraz wzrost efektywno艣ci operacyjnej.
Sp贸艂ka zamierza osi膮gn膮膰 powy偶sze za艂o偶enia poprzez realizacj臋 inicjatyw strategicznych w czterech g艂贸wnych obszarach : 1.Rozw贸j sprzeda偶y na strategicznych rynkach Europy 艢rodkowo 鈥 Wschodniej (Polska, Rosja, Ukraina); 2.Rozw贸j produkcji odkurzaczy oraz sprz臋tu kuchennego; 3.Wzrost efektywno艣ci operacyjnej: budowa nowej fabryki zlokalizowanej w SSE, amortyzacja znaku towarowego oraz po艂膮czenie dzia艂alno艣ci na rynkach S艂owacji i Czech; 4.Rozw贸j organizacji poprzez stworzenie organizacji o zasi臋gu mi臋dzynarodowym. W ramach za艂o偶enia strategicznego dotycz膮cego rozwoju rynk贸w, Emitent b臋dzie koncentrowa艂 si臋 w latach 2011 鈥 2013 na najwi臋kszych rynkach Europy 艢rodkowo 鈥 Wschodniej tj. Polsce, Rosji i Ukrainie. Grupa Zelmer d膮偶y膰 b臋dzie osi膮gni臋cia wzrostu sprzeda偶y na tych rynkach do 2013 roku: sprzeda偶 na rynku polskim ponad 20%, na rynku rosyjskim ponad 70%, na rynku ukrai艅skim 35%. Strategia PROfit 2013 zak艂ada, i偶 g艂贸wnymi motorami wzrostu sprzeda偶y i udzia艂贸w b臋d膮 kluczowe kategorie, a wi臋c odkurzacze oraz sprz臋t kuchenny. Emitent zamierza skoncentrowa膰 prace rozwojowe oraz nak艂ady inwestycyjne na tych kategoriach. W ca艂ym okresie strategii planuje si臋, i偶 nak艂ady inwestycyjne na nowe wdro偶enia osi膮gn膮 poziom ok. 70 mln PLN i b臋d膮 stanowi膰 w 2011 roku 2,2% przychod贸w, a w latach kolejnych: 3,0% i 3,9% przychod贸w Grupy Zelmer. Maj膮c na uwadze powy偶sze cele strategiczne, sp贸艂ka zak艂ada wzrost przychod贸w ze sprzeda偶y Grupy Kapita艂owej Zelmer w 2011 r. o 12%, w 2012 r. o 23%, a w 2013 r. o 33% w stosunku do 2010 r. Grupa Zelmer b臋dzie r贸wnie偶 d膮偶y艂a do uzyskania wzrostu poziomu EBITDA w 2011 r. o 16%, w 2012 o 32%, a w 2013 o 49% w stosunku do 2010 r. 殴r贸d艂o: Zelmer
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 22 2019 14:26 V12.2.6-2