reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay
PCB |

Japońska ekspansja polskiej spółki trwa

QNA Technology z Wrocławia, zajmujące się syntezą i produkcją kropek kwantowych, emitujących światło niebieskie, innowacyjnego półprzewodnika wykorzystywanego m.in. do rozwoju wyświetlaczy nowych generacji, poinformowało o podpisaniu 2 lutego 2024 niewyłącznej umowy dystrybucyjnej z japońską firmą New Metals & Chemicals Corporation Ltd.

Jak podano w komunikacie prasowym, zgodnie z zawartą umową, dystrybutor zobowiązuje się do sprzedaży na terenie Japonii materiałów QNA Technology do zastosowań w obszarze fotoluminescencji i elektroluminescencji oraz będzie zajmował się logistyką dostaw. Co istotne, do zobowiązań dystrybutora będzie również należało poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz partnerami spółki.

New Metals & Chemicals Corporation, Ltd z siedzibą w Tokio zostało założone w 1957 roku. Firma wyspecjalizowała się w w dystrybucji najnowocześniejszych materiałów, surowców, półprzewodników oraz urządzeń dla przemysłu chemicznego, elektronicznego oraz medycznego.

„Nasza wstępna współpraca z New Metals & Chemicals Corporation Ltd z Japonii rozpoczęła się w 4 kwartale ubiegłego roku. Za ich pośrednictwem sprzedaliśmy już niebieskie kropki kwantowe w postaci koloidalnego roztworu do jednego z naszych japońskich klientów. Podpisanie umowy dystrybucyjnej daje nam szereg korzyści, ponieważ pełne wsparcie lokalnego dystrybutora otwiera nam szerszy dostęp do rynku japońskiego i w konsekwencji możliwość rozpoczęcia procesów walidacyjnych z kolejnymi partnerami z branży wyświetlaczy oraz usprawnienie procesów logistycznych z firmami, z którymi obecnie współpracujemy. Konsekwentnie będziemy zmierzać do pozyskania kolejnych klientów z rynku japońskiego i współpraca z doświadczonym dystrybutorem bardzo nam w osiągnięciu tego celu pomoże” – mówi Maciej Adamczyk, członek zarządu, CFO QNA Technology S.A., w komunikacie prasowym. 

QNA Technology zaznacza, że w ramach swojego modelu komercjalizacji buduje sieć lokalnych przedstawicieli (Local Business Representatives) wspartych działalnością dystrybutorów, którzy mają na celu wsparcie w procesie pozyskiwania klientów oraz budowania marki na rynkach lokalnych oraz zapewnienie sprawnej logistyki. 

Podążając tą strategią, wrocławska spółka może pochwalić się już przedstawicielami działającymi na Tajwanie, w USA i w Japonii. Ma jednak w planach podpisanie kolejnych umów, tym razem w Chinach i Korei Południowej.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 13 2024 13:49 V22.4.55-1