reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 08 października 2009

Sprzedaż elektroniki na Polskim rynku w dół o 7%

Rzeczpospolita poinformowała, iż w pierwszych siedmiu miesiącach roku sprzedaż elektroniki konsumenckiej spadła w porównaniu z rokiem 2008 o 7%.

Według Rzeczpospolitej, najgorsze wyniki odnotowują segmenty komputerów stacjonarnych (-30%) oraz odbiorników TV w technologii CRT (-80%). Liderami zrostu są natomiast segmenty LCD TV (+10%) oraz dekodery do odbioru TV cyfrowej (+100%, należy jednak podkreślić niski wolumen tego rynku). Analitycy są zgodni w ocenie, iż kluczowym dla wyników całego roku będzie tradycyjnie 4Q. Rzeczpospolita informuje, iż w roku 2008 na polskim rynku sprzedano 1.75 mln sztuk płaskich TV, w tym roku liczba ta ma wzrosnąć do 2 mln sztuk.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 06 2019 20:55 V14.1.1-2