reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Glip Przemys艂 elektroniczny | 23 pa藕dziernika 2014

Glip zaprezentowa艂 multimedialne przystanki

Interaktywne przystanki to nie pie艣艅 przysz艂o艣ci, ale konkretne rozwi膮zanie opracowane przez pozna艅sk膮 firm臋 Glip i ju偶 gotowe do produkcji.
W pi膮tek zako艅czy艂y si臋 targi GMINA 2014, podczas kt贸rych sp贸艂ka Glip prezentowa艂a interaktywne przystanki, stworzone we wsp贸艂pracy z producentem wiat, firm膮 A2HM. - Interaktywny przystanek to antidotum na zerwane rozk艂ady jazdy, zmiany w komunikacji miejskiej spowodowane remontami. Przyjazny turystom, osobom starszym, niepe艂nosprawnym i przede wszystkim zawsze aktualny 鈥 tak Glip zapowiada multimedialn膮 wiat臋, dzi臋ki kt贸rej zapomnimy co to nuda podczas czekania na autobus, chocia偶by sprawdzaj膮c pogod臋 czy graj膮c w wykre艣lank臋. Cena? Wiata z dwiema multimedialnymi tablicami, w zestawie z czujnikiem kinect oraz oczywi艣cie w wandaloodpornej wersji to koszt oko艂o 30 tys. PLN. Urz膮dzenie jest ju偶 przetestowane i gotowe do produkcji. Pierwszy interaktywny przystanek ma si臋 pojawi膰 w przestrzeni miejskiej w pierwszym kwartale 2015 roku. Powstaje jednak pytanie, jak szybko rozpowszechni膮 si臋 produkty Glip. 鈥 Nawet je艣li przysz艂oby nam poczeka膰 rok, a偶 zobaczymy interaktywne wiaty w centrach komunikacyjnych miast, to ten czas przyda si臋 firmie do rozwoju produktu i oprogramowania 鈥 m贸wi Przemys艂aw Koz艂owski, prezes firmy Glip. Pierwsze wdro偶enia b臋d膮 zreszt膮 pe艂ni膰 funkcje testowe. 鈥 B臋dziemy obserwowa膰 zachowania u偶ytkownik贸w, spos贸b w jaki korzystaj膮 z urz膮dze艅, by potem odpowiednio dostosowywa膰 nasz produkt do ich potrzeb 鈥 stwierdza Koz艂owski. Prezes pozna艅skiej sp贸艂ki podkre艣la, 偶e innowacyjny pomys艂 firmy Glip wyprzedza boom, jaki nas czeka, je艣li chodzi o wprowadzanie interaktywnych rozwi膮za艅 w przestrzenie miejskie. 鈥 Glip chce wyprzedza膰 potrzeby u偶ytkownik贸w, a nawet je kreowa膰 鈥 m贸wi Przemys艂aw Koz艂owski. Glip to bardzo m艂oda sp贸艂ka, za艂o偶ona niewiele ponad rok temu, ale szybko zdobywa nowych klient贸w (np. Solaris, Black Red White) i aktywnie dzia艂a na rynkach poza Polsk膮. 鈥 Rynek zagraniczny jest o tyle ciekawy, 偶e chocia偶 takie urz膮dzenia jak nasze nie s膮 tam powszechne, to du偶o wi臋ksza jest 艣wiadomo艣膰 konsument贸w. Jeste艣my konkurencyjni cenowo w stosunku do rozwi膮za艅 proponowanych przez zagranicznych konkurent贸w i chcemy to wykorzysta膰 鈥 stwierdza nasz rozm贸wca. Najbli偶sze plany firmy obejmuj膮 obecno艣膰 na konferencji Droidcon w Londynie. Droidcon to najwi臋ksza europejska konferencja dla developer贸w systemu Android. Tym razem programi艣ci b臋d膮 tworzy膰 aplikacje na ekrany Glip. 鈥 Dostarczamy dwa urz膮dzenia dla programist贸w 鈥 wyja艣nia Przemys艂aw Koz艂owski. 鈥 Zaproszenie na Droidcon to efekt przemian technologicznych, w kt贸re zainwestowali艣my i na kt贸rych chcemy si臋 skupi膰: chodzi o wsp贸艂prac臋 ekran贸w dotykowych z systemem Android. Dla nas to budowanie rynku i najlepsza forma reklamy 鈥 dodaje prezes Glip. A pytany o pok艂osie pozna艅skich targ贸w, Przemys艂aw Koz艂owski odpowiada 鈥 Rzeczywi艣cie jeste艣my teraz mocno zaj臋ci zapytaniami, kt贸re otrzymujemy nie tylko od gmin, ale tak偶e od firm z bran偶y reklamowej. 鈥 Prezes sp贸艂ki dodaje te偶, 偶e Glip chce postawi膰 na ofert臋 w艂a艣nie dla sektora reklamy oraz na wsp贸艂prac臋 przy r贸偶nego rodzaju wydarzeniach sportowych i rozrywkowych, poniewa偶 w tym w艂a艣nie obszarze firma widzi spory potencja艂. Glip chce tak偶e dostarcza膰 multimedialne tablice reklamowe (citylight), kt贸re najprawdopodobniej zobaczymy na ulicach polskich miast wcze艣niej ni偶 interaktywne przystanki. Foto: 漏 Glip
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 19 2019 15:52 V12.2.2-1