© dmitry-bomshtein-dreamstime.com
Analizy |
Samsung ma 71% udziałów w rynku inteligentnych zegarków – informuje firma Strategy Analytics. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku producenci dostarczyli aż 700 tys. urządzeń, z czego 500 tys. wyprodukował Samsung. Pierwszy kwartał przyniósł wzrost sprzedaży o 250% w porównaniu z analogicznym kwartałem roku poprzedniego. Co więcej, nowe modele, które pojawią się na rynku oraz system Android Wear skrojony specjalnie na potrzeby elektroniki do noszenia, sprawią, że rynek będzie dalej rosnąć. --- Źródło: Venture Beat
Rynek inteligentnych zegarków się podwoił
Galaxy Gear Samsunga pokonuje rywali. W pierwszym kwartale 2014 roku koreański producent sprzedał 500 tys. inteligentnych zegarków.
Samsung ma 71% udziałów w rynku inteligentnych zegarków – informuje firma Strategy Analytics. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku producenci dostarczyli aż 700 tys. urządzeń, z czego 500 tys. wyprodukował Samsung. Pierwszy kwartał przyniósł wzrost sprzedaży o 250% w porównaniu z analogicznym kwartałem roku poprzedniego. Co więcej, nowe modele, które pojawią się na rynku oraz system Android Wear skrojony specjalnie na potrzeby elektroniki do noszenia, sprawią, że rynek będzie dalej rosnąć. --- Źródło: Venture Beat