reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© jultud-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 23 kwietnia 2014

PanLink: „Lubimy robić interesy w Polsce”

Polski rynek jest niezwykle istotny dla firmy PanLink i właśnie dlatego przez ostatnie półtora roku spółka koncentruje się na rozwoju działalności w naszym kraju.


PanLink to szwedzka firma zajmująca się produkcją wiązek i montażem elektroniki. Ma swoje oddziały w trzech krajach: Szwecji, Polsce i Chinach, a zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Polsce i w Chinach. Klienci PanLink to duże, międzynarodowe korporacje, które w większości mają swoje siedziby w krajach, w których PanLink jest obecny. Kevin Quinn, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu PanLink, podkreśla zalety logistyczne Tczewa i Gdyni – miast, w których znajdują się zakłady firmy. - Wybraliśmy lokalizację w Polsce północnej jako doskonałą dla prowadzenia działalności z klientami zarówno z Polski jak i ze Szwecji - mówi Kevin Quinn. Obie fabryki PanLink położone są w pobliżu lotniska w Gdańsku, autostrady A1 (połączenie z siecią autostrad w Niemczech i Europie zachodniej) oraz międzynarodowego szlaku kolejowego E65. Poza tym 50 km odległość od portu w Gdyni umożliwia wygodne połączenia ze Skandynawią oraz Azją. – W Polsce mamy też dostęp do świetnie wykształconej kadry – mówi Quinn i dodaje, że firma postrzega Polskę zarówno jako miejsce dla lokalizacji bazy produkcyjnej, jak i rynek z olbrzymim potencjałem. PanLink rozwija sprzedaż w naszym kraju i widzi tu kilkudziesięciu potencjalnych klientów. - W ciągu ostatnich 4-5 lat PanLink rozwijał się niezwykle szybko. Przychody wzrastały w tempie dwucyfrowym rok do roku – informuje Kevin Quinn.
- PanLink stawia na długoterminowe partnerstwo z klientami, którzy cenią jakość usług, a wzajemne zaufanie i szacunek postrzegają jako najważniejsze składniki relacji – mówi Kevin Quinn.
– Duża część obrotów pochodzi od naszych stałych klientów, niektórzy z nich ponad dwukrotnie zwiększyli wartość zamówień składanych w naszej firmie w ciągu tych kilku lat. Można więc powiedzieć, że oprócz postawienia na poprawę efektywności i inwestycje, głównym powodem rozwoju firmy była doskonała współpraca z klientami – komentuje nasz rozmówca. - To nie jest wyścig – mówi Kevin Quinn – ale zamierzamy utrzymywać tempo rozwoju. Nie wykluczamy także akwizycji. Jeśli nadarzy się okazja i właściwa spółka pojawi się we właściwym momencie – na pewno to rozważymy. Quinn podkreśla, że wiązki nadal stanowią ważną część działalności, ale PanLink zdobywa wciąż nowe kompetencje jeśli chodzi o montaż modułów i montaż finalny. Ten segment rośnie każdego roku, jednak nie można zapominać, że przychody z sektora wiązek również zwiększają się rok do roku w tempie dwucyfrowym (chociaż procentowo mają coraz mniejszy udział w działalności firmy). PanLink wspiera potrzeby międzynarodowych koncernów w Europie produkując w Polsce oraz w Azji - produkując w Chinach. Pytany o to, jak firmie udaje się osiągać sukcesy, Kevin Quinn odpowiada - Naszym głównym atutem są ludzie. Poza tym wiele osób zapomina, że w naszej branży najważniejsze są usługi a większość klientów oczekuje bezproblemowego działania łańcucha dostaw. Dlatego ze względu na poziom usług jakie oferujemy oraz jakość dostarczanych produktów jesteśmy doceniani przez naszych kontrahentów.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 06 2019 20:55 V14.1.1-1