
© creasencesro-dreamstime.com
Nauka i technologie |
Budowa nowego gmachu WEiTI PW rozpoczęła się w marcu ubiegłego roku, jej koniec zaplanowano na listopad 2014 roku. Docelowo powierzchnia całkowita zajmie ponad 6, 5 tys. m2. W budynku powstaną laboratoria dydaktyczne i specjalistyczne oraz pomieszczenia dla obsługi. Skrzydła, wysokości sześciu kondygnacji, połączone zostaną dwukondygnacyjną częścią podziemną. Zaprojektowany garaż ma przebiegać pod i między zaprojektowaną częścią nadziemną. Dzięki zaplanowanemu tunelowi podziemnemu połączone zostaną istniejące już i mające powstać skrzydła.
Projekt „Rozbudowa Wydziału EiTI Politechniki Warszawskiej oraz utworzenie sieci laboratoriów dydaktycznych” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Całe przedsięwzięcie zakłada rozbudowę gmachu, modernizację (przebudowa pomieszczeń, budowa centralnej serwerowni) i zakup sprzętu do laboratoriów.
W uroczystości zawieszenia wiechy uczestniczyli przedstawiciele władz PW, m.in.: Magnificencja Rektor prof. dr hab. inż. Jan Szmidt, Dziekan Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych prof. dr hab. inż. Krzysztof Zaremba, Kanclerz dr inż. Krzysztof Dziedzic oraz managerowie Mostostalu Warszawa – głównego wykonawcy projektu.
---
Źródło: © Politechnika Warszawska
Gmach WEiTI PW – stan surowy zakończony
31 stycznia odbyło się uroczyste zawieszenie wiechy na budowie Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Całkowity budżet projektu to ponad 52 mln PLN.
Budowa nowego gmachu WEiTI PW rozpoczęła się w marcu ubiegłego roku, jej koniec zaplanowano na listopad 2014 roku. Docelowo powierzchnia całkowita zajmie ponad 6, 5 tys. m2. W budynku powstaną laboratoria dydaktyczne i specjalistyczne oraz pomieszczenia dla obsługi. Skrzydła, wysokości sześciu kondygnacji, połączone zostaną dwukondygnacyjną częścią podziemną. Zaprojektowany garaż ma przebiegać pod i między zaprojektowaną częścią nadziemną. Dzięki zaplanowanemu tunelowi podziemnemu połączone zostaną istniejące już i mające powstać skrzydła.
