reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© eskymaks dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 08 maja 2013

LG rusza z ofensywą na polskim rynku

Koreański gigant chce w Polsce zająć czołowe miejsca we wszystkich segmentach, w których działa. Zapowiadają się też inwestycje w LG Mława.

Skrócenie łańcucha dystrybucji jest również jednym z celów LG Electronics. Spółka chce produkować w Europie urządzenia przeznaczone na rynki lokalne. Na razie firma przeniosła część produkcji sprzętu audio z fabryki w Indonezji do Polski. Ale Zbigniew Zduleczny, dyrektor ds. sprzedaży elektroniki użytkowej w LG Electronics Polska, w portalu forsal.pl opowiada przede wszystkim o planach koreańskiej spółki dotyczących sprzedaży na polskim rynku: LG chce być w czołówce. Na razie najlepiej wygląda sprzedaż sprzętu audio, gdzie LG jest liderem. Jeśli chodzi o telewizory, LG, z udziałami w rynku na poziomie 20%, ustępuje tylko Samsungowi. Zbigniew Zduleczny optymistycznie patrzy w przyszłość [i]– W telefonach jesteśmy na dobrej drodze. W smartfonach zanotowaliśmy wzrost udziałów ilościowych w pierwszym kwartale tego roku do 13,8% z 1% rok temu. Poprawiliśmy sprzedaż pralek o 8,4% - mówi dla portalu forsal.pl. Firma zamierza powalczyć o klienta nie tylko poprzez unowocześnianie swoich produktów, ale także inwestując w promocję i reklamę. Co więcej, polskie zakłady LG Electronics również czekają zmiany – Zaplanowane zostały inwestycje w fabryce w nowe linie produkcyjne i szkolenia pracowników o wartości 26,6 mln PLN – mówi Daniel Kortlan, dyrektor ds. korporacyjnych w LG Electronics Mława. --- [i]Źródło: forsal.pl
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 25 2019 20:13 V13.3.22-1