reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Microchip Komponenty | 30 marca 2011

Microchip: 'Zwi臋kszamy moce produkcyjne'

Microchip utrzymuje, 偶e katastrofa w Japonii nie mia艂a negatywnego wp艂ywu na produkcj臋 firmy. Optymistyczne stanowisko na przysz艂o艣膰 zaj膮艂 w swoim li艣cie do klient贸w i potencjalnych odbior贸w prezes i dyrektor generalny Microchip, Steve Sanghi utrzymuj膮c, 偶e firma jest gotowa pom贸c klientom, kt贸rym sytuacja w Japonii zak艂贸ci艂a dostawy i proces produkcyjny.
'Microchip ma du偶e zdolno艣ci produkcyjne i mo偶liwo艣ci, aby pom贸c klientom, kt贸rzy utkn臋li z powodu zak艂贸ce艅 w 艂a艅cuchu dostaw', czytamy w li艣cie prezesa. Firma zwi臋kszy艂a dostawy produkt贸w, by zaspokoi膰 luki na rynku wywo艂ane trz臋sieniem ziemi i tsunami w Japonii. Microchip wsp贸艂pracuje z ponad 1'000 globalnych partner贸w projektu, kt贸rzy s膮 gotowi do podj臋cia substytucyjnych dostaw dla sta艂ych i nowych klient贸w. Ponadto dzi臋ki ponad 80 dystrybutorom firma ma mo偶liwo艣膰 bezpo艣redniego kontaktu z klientami na ca艂ym 艣wiecie i dostarczanie im wysokiej jako艣ci p贸艂przewodnik贸w. - Ostatnio terminy dostaw produkt贸w firmy Microchip znacznie si臋 zmniejszy艂y. Jednak zanim zaoferujemy nasze produkty klientom konkurencji, chcieliby艣my by膰 pewni, 偶e nasi obecni klienci s膮 pod najlepsz膮 opiek膮. Mimo braku zak艂贸ce艅 w dzisiejszych dostawach, jeste艣my 艣wiadomi, 偶e okoliczno艣ci zmieniaj膮 si臋 ka偶dego dnia. Wzywamy do dzia艂ania wszystkich obecnych klient贸w firmy Microchip. Upewnijcie si臋, 偶e dok艂adnie przeanalizowali艣cie swoje potrzeby i z艂贸偶cie zam贸wienia nie mniej ni偶 12 tygodni przed realizacj膮 鈥 dodaje prezes i dyrektor generalny Microchip, Steve Sanghi. Dzi臋ki temu, jak twierdzi prezes, firmy unikn膮 op贸藕nie艅 w dostawach i ponoszenia dodatkowych koszt贸w z tym zwi膮zanych.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 21 2019 14:28 V12.2.5-1