reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© pelfophoto dreamstime.com
Technologie |

Skuteczny asystent AI od Toshiby pnie się coraz wyżej

Toshiba zaprezentowała ciekawy system asystenta wirtualnego opartego na technologiach AI i uczenia wzmocnionego. Dzięki niemu klienci będą mogli łatwiej i sprawniej uzyskać dostęp do aktualnych promocji i nowości, a także zostać skutecznie pokierowani, by dostać to, na czym im zależy.

Projektujesz elektronikę? Zarezerwuj 4 października 2018 roku na największą w Polsce konferencję dedykowaną projektantom, Evertiq Expo Kraków 2018. Przeszło 60 producentów i dystrybutorów komponentów do Twojej dyspozycji, ciekawe wykłady i świetna, twórcza atmosfera. Jesteś zaproszony, wstęp wolny: kliknij po szczegóły. © Evertiq
Toshiba opracowała ciekawą technologię asystenta wirtualnego opartego na AI. Technologia ta stworzona została z myślą o centrach handlowych i innych tego typu miejscach, gdzie może służyć pomocą i doradztwem. Dostosowuje wskazówki, opierając się na najaktualniejszych informacjach o ofercie i stanie produktów, ich ilości, cenach, itd. System ten w sposób dynamiczny zmienia treść dialogów ofertowych, by móc jak najlepiej sprostać wymaganiom stawianym przez operatora. Użytkownicy zyskują wtedy jak najlepsze rekomendacje dotyczące sklepów i towarów, prezentując informacje w języku naturalnym, w sposób przystępny dla zainteresowanych. Operatorzy mogą dzięki temu skuteczniej i w przystępniejszy sposób dostarczać informacje i rekomendacje dotyczące nowych produktów, przy niewielkiej pracy związanej z aktualizacją stanu produktów. Można też efektywniej informować zainteresowanych o aktualnych ofertach specjalnych oraz nowościach. Użytkownicy (klienci) z kolei także mogą sporo zyskać. System może lepiej wybrać rekomendacje, opierając się na tym, co ich interesuje i jakie mają intencje oraz oczekiwania. Technologia ta została zaprezentowana podczas konferencji „Interaction 2018”, która odbyła się w marcu. Jak podaje producent: system opiera swoją siłę na trzech innowacyjnościach:
  1. Generuje dialogi, które odzwierciedlać mają zarówno oceny operatorów, jak i warunki podane przez użytkownika, znajdując odpowiednią równowagę pomiędzy tymi dwoma elementami. Opierając się na wysokich wynikach rekomendacji, system stara się jednocześnie jak najlepiej zadowolić klienta, poszukującego odpowiedzi i rekomendacji co do produktów, których poszukuje. System uczenia się maszynowego oparty został na wzmocnionym uczeniu, w którym wyróżnia się trzy główne kryteria pracy systemu: to kiedy użytkownik dotrze, poprzez dialog z asystentem, do interesującego go produktu; stopień zadowolenia użytkownika; stopień zadowolenia operatora. Poziom zadowolenia jest obliczany między innymi na podstawie tego, ile wiadomości wymienił z systemem, by dotrzeć do interesującego go produktu.
  2. Zdolność do zmiany scenariuszy dialogowych poprzez proste operacje i zdarzenia. Dzięki wprowadzeniu systemu ocen do frameworka wzmocnione uczenia, operator może wpłynąć na generowanie scenariuszy dialogowych, poprzez prostą zmianę ocen danego sklepu i/lub produktu.
  3. Wysoce zaawansowany i skuteczny model dialogowy. Unikalna metoda Toshiby służąca generowaniu wartości nacechowanych dla systemu wzmocnionego nauczania jest podstawą dla modelu dialogowego asystenta wirtualnego. Jest to jednak system wszechstronny i elastyczny. Może być wykorzystany przez wielu różnych zainteresowanych, nie tylko sklepy. Przykładem mogą być restauracje, systemy rezerwacji hotelowych, itd.
Technologia już teraz cechuje się wysoką funkcjonalnością, jednak Toshiba nie zamierza zaprzestać jej dalszego rozwoju. Oficjalna premiera planowana jest na 2019 rok. Wykorzystywać ma dodatkowo innowacyjną platformę komunikacyjną RECAIUS, stworzoną przez Toshiba Digital Solutions.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama