reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© pelfophoto dreamstime.com Technologie | 30 maja 2018

Skuteczny asystent AI od Toshiby pnie si臋 coraz wy偶ej

Toshiba zaprezentowa艂a ciekawy system asystenta wirtualnego opartego na technologiach AI i uczenia wzmocnionego. Dzi臋ki niemu klienci b臋d膮 mogli 艂atwiej i sprawniej uzyska膰 dost臋p do aktualnych promocji i nowo艣ci, a tak偶e zosta膰 skutecznie pokierowani, by dosta膰 to, na czym im zale偶y.
Projektujesz elektronik臋? Zarezerwuj 4 pa藕dziernika 2018 roku na najwi臋ksz膮 w Polsce konferencj臋 dedykowan膮 projektantom, Evertiq Expo Krak贸w 2018. Przesz艂o 60 producent贸w i dystrybutor贸w komponent贸w do Twojej dyspozycji, ciekawe wyk艂ady i 艣wietna, tw贸rcza atmosfera. Jeste艣 zaproszony, wst臋p wolny: kliknij po szczeg贸艂y.

漏 Evertiq

Toshiba opracowa艂a ciekaw膮 technologi臋 asystenta wirtualnego opartego na AI. Technologia ta stworzona zosta艂a z my艣l膮 o centrach handlowych i innych tego typu miejscach, gdzie mo偶e s艂u偶y膰 pomoc膮 i doradztwem. Dostosowuje wskaz贸wki, opieraj膮c si臋 na najaktualniejszych informacjach o ofercie i stanie produkt贸w, ich ilo艣ci, cenach, itd.

System ten w spos贸b dynamiczny zmienia tre艣膰 dialog贸w ofertowych, by m贸c jak najlepiej sprosta膰 wymaganiom stawianym przez operatora. U偶ytkownicy zyskuj膮 wtedy jak najlepsze rekomendacje dotycz膮ce sklep贸w i towar贸w, prezentuj膮c informacje w j臋zyku naturalnym, w spos贸b przyst臋pny dla zainteresowanych.

Operatorzy mog膮 dzi臋ki temu skuteczniej i w przyst臋pniejszy spos贸b dostarcza膰 informacje i rekomendacje dotycz膮ce nowych produkt贸w, przy niewielkiej pracy zwi膮zanej z aktualizacj膮 stanu produkt贸w. Mo偶na te偶 efektywniej informowa膰 zainteresowanych o aktualnych ofertach specjalnych oraz nowo艣ciach.

U偶ytkownicy (klienci) z kolei tak偶e mog膮 sporo zyska膰. System mo偶e lepiej wybra膰 rekomendacje, opieraj膮c si臋 na tym, co ich interesuje i jakie maj膮 intencje oraz oczekiwania. Technologia ta zosta艂a zaprezentowana podczas konferencji 鈥濱nteraction 2018”, kt贸ra odby艂a si臋 w marcu.

Jak podaje producent: system opiera swoj膮 si艂臋 na trzech innowacyjno艣ciach:
  1. Generuje dialogi, kt贸re odzwierciedla膰 maj膮 zar贸wno oceny operator贸w, jak i warunki podane przez u偶ytkownika, znajduj膮c odpowiedni膮 r贸wnowag臋 pomi臋dzy tymi dwoma elementami. Opieraj膮c si臋 na wysokich wynikach rekomendacji, system stara si臋 jednocze艣nie jak najlepiej zadowoli膰 klienta, poszukuj膮cego odpowiedzi i rekomendacji co do produkt贸w, kt贸rych poszukuje.

    System uczenia si臋 maszynowego oparty zosta艂 na wzmocnionym uczeniu, w kt贸rym wyr贸偶nia si臋 trzy g艂贸wne kryteria pracy systemu: to kiedy u偶ytkownik dotrze, poprzez dialog z asystentem, do interesuj膮cego go produktu; stopie艅 zadowolenia u偶ytkownika; stopie艅 zadowolenia operatora. Poziom zadowolenia jest obliczany mi臋dzy innymi na podstawie tego, ile wiadomo艣ci wymieni艂 z systemem, by dotrze膰 do interesuj膮cego go produktu.
  2. Zdolno艣膰 do zmiany scenariuszy dialogowych poprzez proste operacje i zdarzenia.
    Dzi臋ki wprowadzeniu systemu ocen do frameworka wzmocnione uczenia, operator mo偶e wp艂yn膮膰 na generowanie scenariuszy dialogowych, poprzez prost膮 zmian臋 ocen danego sklepu i/lub produktu.

  3. Wysoce zaawansowany i skuteczny model dialogowy.
    Unikalna metoda Toshiby s艂u偶膮ca generowaniu warto艣ci nacechowanych dla systemu wzmocnionego nauczania jest podstaw膮 dla modelu dialogowego asystenta wirtualnego. Jest to jednak system wszechstronny i elastyczny. Mo偶e by膰 wykorzystany przez wielu r贸偶nych zainteresowanych, nie tylko sklepy. Przyk艂adem mog膮 by膰 restauracje, systemy rezerwacji hotelowych, itd.

Technologia ju偶 teraz cechuje si臋 wysok膮 funkcjonalno艣ci膮, jednak Toshiba nie zamierza zaprzesta膰 jej dalszego rozwoju. Oficjalna premiera planowana jest na 2019 rok. Wykorzystywa膰 ma dodatkowo innowacyjn膮 platform臋 komunikacyjn膮 RECAIUS, stworzon膮 przez Toshiba Digital Solutions.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 17 2019 14:20 V11.11.0-2