Najważniejsze pytania
Czy załatwiacie nocleg? Niestety nie. Kliknij tutaj po więcej informacji. Nie współpracujemy też z żadnymi pośrednikami w zakresie rezerwowania hoteli. Jeśli ktoś kontaktuje się z Tobą z taką propozycją, najlepiej odłóż słuchawkę: to fałszywy kontakt. Gdzie mogę zaparkować samochód? PGE Narodowy dysponuje zarówno parkingiem podziemnym, jak i dużą ilością miejsc parkingowych od wschodniej strony obiektu. Czy będzie dostępna sieć WiFi? Tak, zapytaj na recepcji o szczegóły dostępu. Komu mogę przekazać swoje uwagi? Doceniamy konstruktywną krytykę, choć wolimy, kiedy nas chwalicie. Wszyscy uczestnicy konferencji otrzymają ankietę do wypełnienia w ciągu kilku dni od konferencji. Jej wypełnienie i odesłanie pomoże nam zorganizować jeszcze lepszą konferencję w przyszłym roku. Chciałbym wygłosić wykład podczas konferencji. Gdzie mogę uzyskać więcej informacji? Osobą odpowiedzialną za organizację wykładów jest Karolina Szymańska. Prześlij proszę krótką informację o proponowanym wykładzie (100-150 wyrazów) wraz z informacją o wykładowcy na adres sesje konferencyjne. Wykład musi mieć charakter niekomercyjny, a skrót powinien opisywać zawartość proponowanego wykładu. Chcielibyśmy także poznać osobę prezentera, tak więc poza imieniem i nazwiskiem prześlijcie nam zatem stanowisko służbowe, reprezentowaną firmę oraz adres mailowy.Odwiedzający
Ile kosztuje wejściówka na konferencję? Absolutnie nic. Jednak ze względów organizacyjnych, prosimy o wcześniejszą rejestrację pod tym linkiem. Wraz z potwierdzeniem rejestracji otrzymasz kod QR, który umożliwi Ci błyskawiczny odbiór identyfikatora. Czy muszę obecny być przez cały dzień? Oczywiście nie. Zarówno targi jak i wykłady prowadzone są w godzinach od 9.00 do 17.00 – zaplanuj pobyt swobodnie dostosowując go do swojego planu dnia, wybierając te wykłady, które są dla Ciebie najbardziej interesujące. Muszę odwołać swoje uczestnictwo. Co powinienem zrobić? Żaden problem. Po prostu wyślij nam wiadomość na mail Expo Support a my odnotujemy Twoją rezygnację.Wystawca
Co muszę zabrać ze sobą na konferencję? Zabierz ze sobą towary, próbki, gadżety, dwa roll-upy + zespół entuzjastycznie nastawionych ludzi i ... to wszystko. Stolik i przestrzeń wystawiennicza zostanie przez nas przygotowane przed Twoim przyjazdem. Możesz wysłać swoje materiały reklamowe przed rozpoczęciem targów i konferencji Evertiq Expo ale nie wcześniej niż tydzień przed datą wydarzenia. Chciałbym nakryć swój stolik obrusem. Twój stolik zostanie nakryty przez nas białym obrusem. Jeśli chciałbyś użyć inny, przynieś go proszę ze sobą. Czy moje stanowisko będzie wyposażone w gniazdko elektryczne? Tak, do każdego stolika doprowadzamy energię elektryczną. Kiedy mogę przygotować moje stanowisko?Harmonogram – Dzień 1, 23 października
- 16:00 Rozpoczęcie rejestracji. Otrzymujecie Państwo dostęp do swojego stolika i możecie rozpocząć przygotowania do Expo, które odbędzie się kolejnego dnia.
- 19:00 Rozpoczęcie kolacji networkingowej. Bufet zamykany jest o 20:30.
- Napoje serwowane są do godziny 23:00.
Harmonogram – Dzień 2, 24 października
- 08:30 Rozpoczęcie rejestracji odwiedzających. Państwa stolik powinien być gotowy.
- 09:00 Rozpoczęcie Expo wraz z programem konferencji. Informacje o programie można znaleźć w broszurze dostępnej na miejscu oraz w Internecie.
- 11:00-13:00 Lunch w formie przekąsek fingerfood.
- 16:00 Zamknięcie Expo, rozpoczęcie prac demontażowych.
Jak mogę zapisać się na party w wieczór poprzedzający Evertiq Expo? Wszyscy wystawcy, sponsorzy i mówcy zaproszeni są na nasze party. Wystawczy odznaczyć odpowiednią rubrykę w formularzu zgłoszeniowym lub zgłosić swoje uczestnictwo pod adresem Qrafter[/url] dla iPhone'a lub QR Qrafter dla urządzeń z systemem Android. Te aplikacje oferują lepsze funkcje skanowania, które pomogą Ci śledzić wszystkie leady.