reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Unitra
Przemysł elektroniczny |

Unitra idzie w internet rzeczy

Partnerstwo technologiczne firm Unitra i Oort właśnie wydaje pierwsze owoce: na rynku pojawiła się elektroniczna opaska SmartBand U1.

SmartBand U1 jest produktem otwierającym nową kategorię asortymentu marki Unitra. - Dawna Unitra funkcjonowała jako zrzeszenie producentów i dziś wskrzeszamy tę ideę. Wprowadzając nowe produkty, dobieramy asortyment tak, aby spełniał oczekiwania klienta nie tylko w zakresie jakości, ale i innowacyjności. Marka Unitra wyraźnie wyznacza kierunek poszerzenia asortymentu. Jest nim sprzęt z kategorii internetu rzeczy – mówi Jakub Rutkowski, prezes zarządu Unito, posiadacza licencji marki Unitra. Innowacja z OORT Marka Unitra zawarła partnerstwo technologiczne z polską firmą OORT, która wspiera producentów w procesie przemiany ich dotychczasowych urządzeń w „inteligentne”. SmartBand U1 to rezultat tej współpracy. Poprzez wykorzystanie technologii Bluetooth opaska stała się integralną częścią inteligentnego systemu OORT, pozwalając na wywoływanie dowolnej akcji w systemie. – W praktyce oznacza to, że poprzez opaskę U1 użytkownik jest w stanie sterować oświetleniem czy ogrzewaniem funkcjonującym w ramach inteligentnego systemu OORT. Wyobraźmy sobie sytuację, w której, mając na sobie opaskę U1, wychodzimy z domu, a system automatycznie zmniejsza poziom ogrzewania lub wyłącza światło, oszczędzając w ten sposób energię. Taka interakcja z urządzeniami codziennego użytku to właśnie Internet Rzeczy (IoT) – tłumaczy Radek Tadajewski, CEO OORT. Elektroniczna opaska U1 pomoże użytkownikowi mierzyć jego aktywność. Dzięki aplikacji może on monitorować postawione przed sobą cele aktywności fizycznej poprzez pomiar liczby kroków, ilości spalonych kalorii czy długości przebytego dystansu. Wbudowane sensory sprawią, że osiągnięte wyniki będą widoczne w aplikacji oraz na urządzeniu. Użytkownik będzie mógł także prześledzić jakość swojego snu. U1 pozwala także na odczytanie pełnej treści powiadomienia pojawiającego się na ekranie telefonu: można odczytać SMS, e-mail, czy sprawdzić kto dzwoni. SmardBand U1 jest wprowadzany na rynek przez dystrybutora akcesoriów do elektroniki użytkowej w Polsce – firmę K-Consult. Cena produktu to 249 PLN. Idea rozwoju marki Unitra w kierunku kategorii produktów Internetu Rzeczy realizowana jest przez spółkę Unito, która rozwija i wprowadzania na rynek innowacyjne produkty. Spółka ta jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Unigo, w którym narodził się pomysł rozwoju tego typu produktów pod marką Unitra i partnerstwa technologicznego z inną polską, innowacyjną firmą – OORT. © Unitra, Oort

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-2
reklama
reklama