© TCL
Przemysł elektroniczny |
Grupa chce odejść od modelu działalności zorientowanej na produkt i skupić się na użytkowniku, stopniowo przekształcając się z tradycyjnego producenta telewizorów w globalne przedsiębiorstwo działające w sektorze multimediów. TCL zamierza wprowadzić nowe modele biznesowe łączące produkty z usługami, wykorzystać możliwości jakie przynoszą cyfrowe urządzenia multimedialne zorientowane na użytkownika oraz skorzystać z szans, jakie daje internet. Pięcioletni plan zakłada osiągnięcie pozycji lidera na rynku inteligentnych terminali końcowych, wejście do pierwszej trójki producentów smart TV i smartfonów i zdobycie po 100 tys. klientów wśród gospodarstw domowych i użytkowników urządzeń mobilnych. TCL wykorzysta swój potencjał w dziedzinie hardware’u i usług i stworzy nowy model biznesowy „produkt + użytkownik”, który rozszerzy o kolejne elementy składowe, czyli oprogramowanie, usługi i treści. - Rok 2014 będzie przełomowy dla transformacji przemysłu telewizyjnego. Firma TCL przyjmie nową strategię zakładającą wykorzystanie możliwości jakie daje internet oraz dostarczy usługi i produkty multimedialne, które przekraczają oczekiwania użytkowników tak, by stać się dostawcą rozrywki multimedialnej – powiedział Li Dongsheng, prezes TCL Multimedia.
TCL zmienia strategię
TCL Corporation nie chce już być tylko tradycyjnym producentem telewizorów i zamierza postawić na internet oraz usługi.
Grupa chce odejść od modelu działalności zorientowanej na produkt i skupić się na użytkowniku, stopniowo przekształcając się z tradycyjnego producenta telewizorów w globalne przedsiębiorstwo działające w sektorze multimediów. TCL zamierza wprowadzić nowe modele biznesowe łączące produkty z usługami, wykorzystać możliwości jakie przynoszą cyfrowe urządzenia multimedialne zorientowane na użytkownika oraz skorzystać z szans, jakie daje internet. Pięcioletni plan zakłada osiągnięcie pozycji lidera na rynku inteligentnych terminali końcowych, wejście do pierwszej trójki producentów smart TV i smartfonów i zdobycie po 100 tys. klientów wśród gospodarstw domowych i użytkowników urządzeń mobilnych. TCL wykorzysta swój potencjał w dziedzinie hardware’u i usług i stworzy nowy model biznesowy „produkt + użytkownik”, który rozszerzy o kolejne elementy składowe, czyli oprogramowanie, usługi i treści. - Rok 2014 będzie przełomowy dla transformacji przemysłu telewizyjnego. Firma TCL przyjmie nową strategię zakładającą wykorzystanie możliwości jakie daje internet oraz dostarczy usługi i produkty multimedialne, które przekraczają oczekiwania użytkowników tak, by stać się dostawcą rozrywki multimedialnej – powiedział Li Dongsheng, prezes TCL Multimedia.