© Wilk Elektronik
Przemysł elektroniczny |
- Panasonic należy do grona najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. Brand, stworzony przez istniejącą od 1918 roku japońską firmę „Matsushita Electric, od ponad 50 lat zdobywa udział w sektorach prywatnych, komercyjnych i przemysłowych. Jaki jest obecny udział marki w Europie pod względem rozwiązań dla przemysłu? - Panasonic to obecnie globalna marka i lider sprzedaży rozwiązań SMT. Na świecie Panasonic jest jednym z najpoważniejszych dostawców urządzeń i rozwiązań dla przemysłu, co przejawia się wysokim udziałem rynku w skali globalnej. Naszym najważniejszym celem na kolejne lata jest wzmocnienie aktywności na rynku Europejskim i osiągnięcie analogicznej, silnej pozycji w Europie. Biorąc pod uwagę stały rozwój marki Panasonic oraz rozwiązania jakie proponujemy naszym partnerom, jesteśmy na bardzo dobrej drodze do realizacji tego celu. - Jakie rozwiązania Panasonic proponuje firmom europejskim? - Panasonic obecny jest w Europie od 1962. Od tego czasu udało nam się zbudować sieć ponad 21 oddziałów handlowych, w tym odział w Hamburgu odpowiedzialny za rozwiązania dla przemysłu, ośrodki badawczo rozwojowe jak również kilkanaście zakładów produkcyjnych. Dzięki tak rozbudowanej sieci łatwiej jest nam reagować na potrzeby i oczekiwania naszych obecnych jak i przyszłych klientów. Co ważne nie tylko jesteśmy dostawcami maszyn, ale także sami jesteśmy producentem - Panasonic to także marka wielu urządzeń codziennego użytku - dlatego też doskonale znamy problemy, z którymi na co dzień spotykają się menadżerowie i kierownicy produkcji. Proponowane przez nas rozwiązania są nie tylko innowacyjne, ale także elastyczne i co ważne, sprawdzone. - Do jakich kategorii odbiorców Panasonic adresuje zatem swoje rozwiązania? - Głównym odbiorcą naszych rozwiązań jest branża automotive i w tej właśnie dziedzinie możemy pochwalić się największą ilością wdrożeń. Swoją ofertę chcemy także skierować do innych sektorów. Dlatego tak istotna jest dla nas współpraca z firmą Wilk Elektronik, jedynym europejskim producentem pamięci komputerowych. Wilk Elektronik to firma unikalna na skalę Europy również z powodu zastosowanych najwyższych technologii i wzrostu sprzedaży pamięci komputerowych podczas gdy, tak naprawdę rynek producentów pamięci na świecie stale się kurczy. W dziedzinie IT nawiązaliśmy już współpracę z producentami z innych regionów, ale w branży komputerowej w Europie współpraca z Wilk Elektronik jest dla nas pierwszym i jednocześnie strategicznym wdrożeniem. - Na świecie jest jedynie kilku liczących się producentów maszyn do montażu powierzchniowego SMT, ale to właśnie marce Panasonic udało się zostać liderem w skali globalnej. W czym tkwi sekret rozwiązań marki? - Podstawą naszego sukcesu jest zorientowanie na potrzeby klienta i podejście całościowe. Oferujemy naszym klientom nie tylko najlepsze na świecie maszyny wyposażone w przyjazny dla użytkownika interfejs czy nowoczesne, elastyczne rozwiązania. Przede wszystkim jednak przekazujemy całą myśl techniczną, aplikacje i gotowe rozwiązania produkcyjne. Dodatkowym atutem jest pomoc w procesie przed i powdrożeniowym, pozwalająca naszym klientom na jak najszybsze i najpełniejsze wykorzystanie możliwości nowych maszyn oraz aplikacji. - Dla marki Panasonic ważnym aspektem jest ekologia. W jakich działaniach przejawia się polityka marki ukierunkowana właśnie na czynnik ECO? - Celem marki Panasonic na kolejne lata jest zdobycie do 2018 roku pierwszego miejsca pod względem zielonych innowacji wśród firm przemysłu elektronicznego. Codziennie pracujemy nad zredukowaniem negatywnego wpływu na środowisko naturalne poprzez zarządzanie, proces produkcji i wdrożone przez nas rozwiązania dla przemysłu. Ideę EKO chcemy przekazać także naszym partnerom biznesowym i klientom. Dlatego też nasze rozwiązania zaprojektowane zostały w ten sposób by maksymalnie ograniczać zużycie energii, wody oraz emisję dwutlenku węgla. --- Źródło: informacja prasowa firmy © Wilk Elektronik
Panasonic: „Wdrożenie w firmie Wilk Elektronik to inwestycja strategiczna”
Zapraszamy na rozmowę z Motomichi Ohmura, regionalnym dyrektorem sprzedaży firmy Panasonic na rynek europejski.
- Panasonic należy do grona najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. Brand, stworzony przez istniejącą od 1918 roku japońską firmę „Matsushita Electric, od ponad 50 lat zdobywa udział w sektorach prywatnych, komercyjnych i przemysłowych. Jaki jest obecny udział marki w Europie pod względem rozwiązań dla przemysłu? - Panasonic to obecnie globalna marka i lider sprzedaży rozwiązań SMT. Na świecie Panasonic jest jednym z najpoważniejszych dostawców urządzeń i rozwiązań dla przemysłu, co przejawia się wysokim udziałem rynku w skali globalnej. Naszym najważniejszym celem na kolejne lata jest wzmocnienie aktywności na rynku Europejskim i osiągnięcie analogicznej, silnej pozycji w Europie. Biorąc pod uwagę stały rozwój marki Panasonic oraz rozwiązania jakie proponujemy naszym partnerom, jesteśmy na bardzo dobrej drodze do realizacji tego celu. - Jakie rozwiązania Panasonic proponuje firmom europejskim? - Panasonic obecny jest w Europie od 1962. Od tego czasu udało nam się zbudować sieć ponad 21 oddziałów handlowych, w tym odział w Hamburgu odpowiedzialny za rozwiązania dla przemysłu, ośrodki badawczo rozwojowe jak również kilkanaście zakładów produkcyjnych. Dzięki tak rozbudowanej sieci łatwiej jest nam reagować na potrzeby i oczekiwania naszych obecnych jak i przyszłych klientów. Co ważne nie tylko jesteśmy dostawcami maszyn, ale także sami jesteśmy producentem - Panasonic to także marka wielu urządzeń codziennego użytku - dlatego też doskonale znamy problemy, z którymi na co dzień spotykają się menadżerowie i kierownicy produkcji. Proponowane przez nas rozwiązania są nie tylko innowacyjne, ale także elastyczne i co ważne, sprawdzone. - Do jakich kategorii odbiorców Panasonic adresuje zatem swoje rozwiązania? - Głównym odbiorcą naszych rozwiązań jest branża automotive i w tej właśnie dziedzinie możemy pochwalić się największą ilością wdrożeń. Swoją ofertę chcemy także skierować do innych sektorów. Dlatego tak istotna jest dla nas współpraca z firmą Wilk Elektronik, jedynym europejskim producentem pamięci komputerowych. Wilk Elektronik to firma unikalna na skalę Europy również z powodu zastosowanych najwyższych technologii i wzrostu sprzedaży pamięci komputerowych podczas gdy, tak naprawdę rynek producentów pamięci na świecie stale się kurczy. W dziedzinie IT nawiązaliśmy już współpracę z producentami z innych regionów, ale w branży komputerowej w Europie współpraca z Wilk Elektronik jest dla nas pierwszym i jednocześnie strategicznym wdrożeniem. - Na świecie jest jedynie kilku liczących się producentów maszyn do montażu powierzchniowego SMT, ale to właśnie marce Panasonic udało się zostać liderem w skali globalnej. W czym tkwi sekret rozwiązań marki? - Podstawą naszego sukcesu jest zorientowanie na potrzeby klienta i podejście całościowe. Oferujemy naszym klientom nie tylko najlepsze na świecie maszyny wyposażone w przyjazny dla użytkownika interfejs czy nowoczesne, elastyczne rozwiązania. Przede wszystkim jednak przekazujemy całą myśl techniczną, aplikacje i gotowe rozwiązania produkcyjne. Dodatkowym atutem jest pomoc w procesie przed i powdrożeniowym, pozwalająca naszym klientom na jak najszybsze i najpełniejsze wykorzystanie możliwości nowych maszyn oraz aplikacji. - Dla marki Panasonic ważnym aspektem jest ekologia. W jakich działaniach przejawia się polityka marki ukierunkowana właśnie na czynnik ECO? - Celem marki Panasonic na kolejne lata jest zdobycie do 2018 roku pierwszego miejsca pod względem zielonych innowacji wśród firm przemysłu elektronicznego. Codziennie pracujemy nad zredukowaniem negatywnego wpływu na środowisko naturalne poprzez zarządzanie, proces produkcji i wdrożone przez nas rozwiązania dla przemysłu. Ideę EKO chcemy przekazać także naszym partnerom biznesowym i klientom. Dlatego też nasze rozwiązania zaprojektowane zostały w ten sposób by maksymalnie ograniczać zużycie energii, wody oraz emisję dwutlenku węgla. --- Źródło: informacja prasowa firmy © Wilk Elektronik