reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© mikhail mishchenko dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 29 września 2017

Najcenniejsze marki świata

Interbrand opublikował ranking najbardziej wartościowych marek 2017 roku (Best Global Brands 2017). W pierwszej dziesiątce jest także Google, IBM, Microsoft i Samsung.
Wartość marki Apple została wyceniona na 184,86 mld USD. Drugi w rankingu Google – na 141,703 mld USD. Z pierwszej setki światowych marek wynotowaliśmy firmy technologiczne. Oto one:

1 Apple +3% 184,154 mld USD
2 Google +6% 141,703 mld USD
3 Microsoft +10% 79,999 mld USD
6 Samsung +9% 56,249 mld USD
8 Facebook +48%48,188 mld USD
10 IBM-11%46,829 mld USD
11 GE+3%44,208 mld USD
15 Intel +7% 39,459 mld USD
16 Cisco +3% 31,930 mld USD
17 Oracle +3% 27,466 mld USD
41 Philips+2%11,519 mld USD
50 Siemens+6%9,982 mld USD
52 Canon-12%9,788 mld USD
53 HP-8%9,541 mld USD
57 Hewlett Packard Enterprise-19%8,951 mld USD
58 3M+9%8,947 mld USD
61 Sony+2%8,474 mld USD
70 Huawei+14%6,676 mld USD
75 Panasonic-6%5,983 mld USD
98 Tesla0%4,009 mld USD
100 Lenovo-1%4,004 mld USD


W rankingu Inberbrand znalazło się także wiele firm motoryzacyjnych, z Toyotą na czele (miejsce 7, wartość 50,3 mld USD). Zaraz za japońską spółką jest Mercedes Benz (9), a następnie: BMW (13), Honda (20), Ford (33), Hyundai (35), Audi (38), Nissan (39), Volkswagen (40), Porsche (48), Kia (69), Land-Rover (73), Harley-Davidson (77), Mini (87) i Ferrari (88).

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 16 2017 14:56 V8.8.6-2