reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 21 kwietnia 2017

Dławiki motoryzacyjne na kable koncentryczne

Nowe dławiki TDK mają wspomóc budowę efektywniejszych i szybszych sieci komunikacyjnych, z wykorzystaniem motoryzacyjnego Ethernet’u oraz technik PoC, przy przesyłaniu sygnałów z wysokimi częstotliwościami.
Firma TDK wypuściła nowe dławiki 1 GHz, przeznaczone do pracy w aplikacjach motoryzacyjnych, takich jak PoC („power over coax”), pracujących na pasmach 1 GHz. Komponent oznaczono symbolem ADL3225V.

Cechuje go niska rezystancja DC, wynosząca zaledwie 0.9 Ω, zaś impedancja jest wysoka w zakresie od 1 MHz do 1 GHz, jak podaje producent. Nowy projekt dławików ma zapewniać lepsze charakterystyki (np. przy oddzielaniu składowej zasilania od sygnału, przesyłanego poprzez motoryzacyjną sieć Ethernet). Indukcyjność tych dławików wynosić ma 47 uH, przy natężeniu prądu (Isat) 300 ma.

Komponenty mają pomóc w budowie efektywniejszych linii komunikacyjnych, z wykorzystaniem technik PoC. Dlatego tez wymaga się dużych impedancji, by skuteczniej odseparować dwie wartości. Nowoczesne systemy komunikujące wykorzystujące sieć Ethernet jednocześnie przesyłają moc, jak również sygnał o wysokiej częstotliwości (np. 100 Mbps, a nawet 1.5 Gbps, z wykorzystaniem LVDS przy przesyłaniu sygnału video z kamer), co pozwala min. na zmniejszenie wagi całego systemu, dzięki redukcji okablowania w samochodzie.

Nowe dławiki TDK dostępne mają być z kwalifikacją AEC-Q200 w obudowach o wymiarach 3.2 na 2.5 na 2.4 mm. Producent zapewnia także, że już niedługo pojawić się mogą nowe komponenty tego typu, jeszcze bardziej kompaktowe i/lub dostosowane do pracy w jeszcze wyższych temperaturach.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 13 2017 22:15 V8.9.2-2