reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Bellemedia / Dreamstime
Przemysł elektroniczny |

450% wzrostu sprzedaży

Polski producent bezprzewodowego systemu automatyki budynkowej Fibaro odnotował w 2012 r. wzrost sprzedaży o 450% w porównaniu z rokiem 2011.

Swoją markę za granicą systematycznie umacnia polska firma Fibar Group, specjalizująca się w branży automatyki budynkowej. W 2012 r. przedsiębiorstwo odnotowało wzrost sprzedaży swojego produktu – bezprzewodowego inteligentnego systemu Fibaro – o 450 proc. w porównaniu z rokiem 2011. 70 proc. sprzedaży firma zrealizowała za granicą. Produkty sygnowane marką Fibaro są dostępne nie tylko w sieci salonów w Polsce, ale też w ponad 40 krajach na całym świecie, w tym w dziewięciu z nich (Australia i Nowa Zelandia, Brazylia, Estonia, Liban, Rumunia, Singapur, Szwecja, Turcja, USA) na podstawie umów master franczyzy. Inauguracja sprzedaży systemu na rynku amerykańskim odbyła się w Las Vegas, podczas tegorocznej edycji największych na świecie targów elektroniki CES. ‘Systematycznie wdrażamy nowe rozwiązania i pracujemy nad kolejnymi, jeszcze bardziej zaawansowanymi technologicznie elementami systemu. Rozwijając Fibaro wykorzystujemy metody stosowane przez firmę Apple. Adaptujemy i rozwijamy już istniejące technologie, starając się jednocześnie maksymalnie je upraszczać, by zarządzanie inteligentnym domem było jak najprostsze dla finalnych użytkowników. Dbamy o to, by proponowane rozwiązania były spójne i użyteczne. Istotna jest też dla nas estetyka oferowanych produktów’ mówi Maciej Fiedler, prezes zarządu Fibar Group, producenta bezprzewodowego systemu inteligencji budynków Fibaro. ‘Naszym długofalowym celem jest stanie się wiodącym dostawcą rozwiązań automatyki budynkowej na rynku globalnym. Bardzo dobre przyjęcie naszego systemu na tegorocznych targach CES tylko utwierdziło nas w tych zamierzeniach’.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-2
reklama
reklama