reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© dimitry romanchuck dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 09 października 2012

Tańsze zamienniki, nawet od Apple

Wyroby „no frills” stanowią już 28% sprzedaży w USA. Nawet Apple zaczął robić tablety dla niezamożnych, informuje Dziennik Gazeta Prawna.

W czasie recesji wiele znanych światowych koncernów rozpoczęło produkcję tańszych wersji swoich produktów. Oprócz koncernów takich jak Renault, czy Lufthansa, na rynek „no frills” wkroczyło Apple. Choć amerykański koncern nie może narzekać na brak klientów i nie musi martwić się o słabe zyski, czuje na karku oddech konkurencji m.in. w postaci tanich tabletów produkowanych przez Amazon czy Google’a. Stąd pomysł wprowadzenia na rynek nowej, tańszej marki iPad Mini, pod którą tablety o mniejszych rozmiarach miałyby być sprzedawane za 250 – 300 USD, podaje Dziennik Gazeta Prawna.
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 23 2019 13:52 V14.6.1-2