reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LG (for illustration purposes only) Przemysł elektroniczny | 06 lutego 2012

Sprzedaż TV w Polsce w 2011 roku [ranking]

Jaka jest sprzedaż telewizorów w Polsce i czyje produkty najczęściej wybierane są w naszym kraju? Zobaczcie sami...

Portal HD-opinie sporządził raport sprzedaży telewizorów w Polsce w okresie od stycznia do września 2011 r. Najwięcej telewizorów w pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku sprzedał Samsung - ponad 430 tys. sztuk. Jego udział w polskim rynku stanowił 36%. Drugie miejsce z wynikiem 240 tys.. sztuk przypadło LG. Dwaj koreańscy giganci zajęli ponad 50% całego rynku. Za nimi uplasował się Sony. W analizowanym okresie sprzedał w Polsce 130 tys. telewizorów, a jego udział wynosił 11%. Pozycja czwarta i piąta przypadła Toshibie i Panasonicowi, którzy sprzedali odpowiednio 90 i 60 tys. sztuk. Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Sharp, Philips, Funai, Orion i Thomson. Tuż za pierwszą dziesiątką, z 1% udziałem w polskim rynku, znajdujemy Hannspree. Podsumowując w pierwszych trzech kwartałach 2011 r. sprzedano w Polsce ponad 1,2 mln telewizorów. © HD-opinie.pl
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 06 2019 20:55 V14.1.1-1