reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemys艂 elektroniczny | 12 stycznia 2009

Sony Ericsson zmienia portfolio produktów

Zmiana portfolio produkt贸w, zapowiedziana przez Sony Ericsson, mo偶e uderzy膰 w tajwa艅skich partner贸w firmy.
Producent telefon贸w kom贸rkowych planuje w wi臋kszym stopniu skupi膰 si臋 na produktach o wysokich mar偶ach, wygaszaj膮c niskorentowne produkty. Oznacza to, i偶 dwaj tajwa艅scy partnerzy z bran偶y ODM, Arima Communications oraz Chi Mei Communication Systems, mog膮 niekorzystnie odczu膰 t臋 zmian臋 strategii. CEO Sony Ericsson Hideki Komiyama, powiedzia艂 agencji Reuters, i偶 jego firma planuje skupi膰 si臋 na produktach high-end. Wed艂ug informacji Commercial Times, Sony Ericsson nie uplasowa艂 u swoich partner贸w 偶adnego nowego zlecenia na niskokosztowe modele telefon贸w od po艂owy 2008 roku.
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2