© Philips
Przemysł elektroniczny |
Philips: Wizja 2015
Wizja 2015 Philipsa skupia się na rozwoju i wzmocnieniu pozycji lidera w dziedzinie zdrowia i poprawy jakości ludzkiego życia.
- Plan do roku 2015 jest rozwiniętą wersją naszej strategii Wizja 2010. Nadal będziemy budować naszą pozycję w oparciu o kluczowe trendy globalne – tak, aby wzmocnić pozycję lidera w najważniejszych dla nas dziedzinach: domowej opiece medycznej, oświetleniu LED oraz zdrowym trybie życia i pielęgnacji ciała. Wierzę, że Philips ma wyjątkowe możliwości rozwoju, związane z ze zmienianiem życia ludzi dzięki znaczącym i trwałym innowacjom – Gerard Kleisterlee, prezes i dyrektor generalny.
Wizja 2015 dla grupy Philips zakłada:
- wzrost średniej rocznej sprzedaży przynajmniej o 2% wyższy niż światowe wskaźniki produktu krajowego brutto w latach 2011–2015;
- zysk operacyjny przed odsetkami i opodatkowaniem w skali rocznej na poziomie 10–13% sprzedaży w latach 2011–2015;
- zysk netto na akcję dwukrotnie wyższy od tempa wzrostu średniej rocznej sprzedaży w latach 2011–2015;
- wskaźnik zwrotu zainwestowanego kapitału przynajmniej 4% powyżej szacowanych poniesionych kosztów.
Źródło: Philips