reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Philips Przemysł elektroniczny | 27 maja 2011

Philips: Wizja 2015

Wizja 2015 Philipsa skupia się na rozwoju i wzmocnieniu pozycji lidera w dziedzinie zdrowia i poprawy jakości ludzkiego życia.

- Plan do roku 2015 jest rozwiniętą wersją naszej strategii Wizja 2010. Nadal będziemy budować naszą pozycję w oparciu o kluczowe trendy globalne – tak, aby wzmocnić pozycję lidera w najważniejszych dla nas dziedzinach: domowej opiece medycznej, oświetleniu LED oraz zdrowym trybie życia i pielęgnacji ciała. Wierzę, że Philips ma wyjątkowe możliwości rozwoju, związane z ze zmienianiem życia ludzi dzięki znaczącym i trwałym innowacjom – Gerard Kleisterlee, prezes i dyrektor generalny. Wizja 2015 dla grupy Philips zakłada: - wzrost średniej rocznej sprzedaży przynajmniej o 2% wyższy niż światowe wskaźniki produktu krajowego brutto w latach 2011–2015; - zysk operacyjny przed odsetkami i opodatkowaniem w skali rocznej na poziomie 10–13% sprzedaży w latach 2011–2015; - zysk netto na akcję dwukrotnie wyższy od tempa wzrostu średniej rocznej sprzedaży w latach 2011–2015; - wskaźnik zwrotu zainwestowanego kapitału przynajmniej 4% powyżej szacowanych poniesionych kosztów. Źródło: Philips
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 25 2019 20:13 V13.3.22-1