reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Apple Przemysł elektroniczny | 18 maja 2011

Apple najcenniejszą marką na świecie

Firmy z sektora nowych technologii zdominowały ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowany przez firmę Millward Brown. W tym roku po raz pierwszy od czterech lat na szczycie listy nie znalazło się Google, a amerykański koncern Apple.

Marka Apple została wyceniona na 153.3 mld USD, a skok wartości w porównaniu do roku ubiegłego wynosi aż 84%. W porównaniu z danymi z roku 2006, kiedy pojawił się pierwszy ranking BrandZ Top 100, Apple zwiększyło wartość swojej marki aż o 859%. - Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby konsumentów. Apple odniósł sukcesy dzięki kolejnym wcieleniom swoich dotychczasowych produktów, powołaniu do życia kategorii tabletów oraz rozszerzonej strategii, w ramach której marka chce odnieść potrójny sukces dzięki połączeniu technologii cloud computing, oprogramowania oraz perfekcyjnie zaprojektowanych urządzeń - skomentował zmianę na miejscu lidera Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown. Źródło: Computerworld
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 21 2019 21:58 V13.3.9-1