reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Apple Przemys艂 elektroniczny | 18 maja 2011

Apple najcenniejsz膮 mark膮 na 艣wiecie

Firmy z sektora nowych technologii zdominowa艂y ranking najcenniejszych marek 艣wiata BrandZ Top 100, opracowany przez firm臋 Millward Brown. W tym roku po raz pierwszy od czterech lat na szczycie listy nie znalaz艂o si臋 Google, a ameryka艅ski koncern Apple.
Marka Apple zosta艂a wyceniona na 153.3 mld USD, a skok warto艣ci w por贸wnaniu do roku ubieg艂ego wynosi a偶 84%. W por贸wnaniu z danymi z roku 2006, kiedy pojawi艂 si臋 pierwszy ranking BrandZ Top 100, Apple zwi臋kszy艂o warto艣膰 swojej marki a偶 o 859%. - Apple zawdzi臋cza wzrost warto艣ci swojej marki wizjonerskiemu przyw贸dztwu firmy i innowacyjnym produktom, kt贸re nieustannie odpowiadaj膮 na potrzeby konsument贸w. Apple odni贸s艂 sukcesy dzi臋ki kolejnym wcieleniom swoich dotychczasowych produkt贸w, powo艂aniu do 偶ycia kategorii tablet贸w oraz rozszerzonej strategii, w ramach kt贸rej marka chce odnie艣膰 potr贸jny sukces dzi臋ki po艂膮czeniu technologii cloud computing, oprogramowania oraz perfekcyjnie zaprojektowanych urz膮dze艅 - skomentowa艂 zmian臋 na miejscu lidera Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown. 殴r贸d艂o: Computerworld
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 20 2019 12:04 V12.2.3-1