reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Apple Przemysł elektroniczny | 18 maja 2011

Apple najcenniejszą marką na świecie

Firmy z sektora nowych technologii zdominowały ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowany przez firmę Millward Brown. W tym roku po raz pierwszy od czterech lat na szczycie listy nie znalazło się Google, a amerykański koncern Apple.
Marka Apple została wyceniona na 153.3 mld USD, a skok wartości w porównaniu do roku ubiegłego wynosi aż 84%. W porównaniu z danymi z roku 2006, kiedy pojawił się pierwszy ranking BrandZ Top 100, Apple zwiększyło wartość swojej marki aż o 859%.

- Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby konsumentów. Apple odniósł sukcesy dzięki kolejnym wcieleniom swoich dotychczasowych produktów, powołaniu do życia kategorii tabletów oraz rozszerzonej strategii, w ramach której marka chce odnieść potrójny sukces dzięki połączeniu technologii cloud computing, oprogramowania oraz perfekcyjnie zaprojektowanych urządzeń - skomentował zmianę na miejscu lidera Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown.

Źródło: Computerworld

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 15 2018 00:12 V9.6.1-1