reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© TPV Przemys艂 elektroniczny | 03 maja 2011

Philips przenosi biznes TV do TPV

Royal Philips Electronics og艂osi艂o zawarcie d艂ugoterminowego partnerstwa strategicznego z TPV Technology w zakresie dzia艂alno艣ci TV. Philips b臋dzie posiada艂 30% w nowej sp贸艂ce, za艣 TPV 鈥 70%.
Nowa sp贸艂ka b臋dzie odpowiedzialna za projektowanie, produkcj臋, dystrybucj臋, marketing i sprzeda偶 w obr臋bie biznesu TV Philips'a na ca艂ym 艣wiecie, z wyj膮tkiem Chin, Indii, Stan贸w Zjednoczonych, Kanady, Meksyku i niekt贸rych kraj贸w Ameryki Po艂udniowej. W ramach transakcji, firma Philips udzieli sp贸艂ce joint venture prawo do u偶ywania marki Philips na rynku TV, z uwzgl臋dnieniem prawa wykorzystania patent贸w, pracownik贸w, klient贸w i dysponowaniem zapasami na ca艂ym 艣wiecie z wy艂膮czeniem wy偶ej wymienionych obszar贸w. W zamian Philips b臋dzie generowa艂 przychody wynikaj膮ce z nale偶no艣ci licencyjnych. Najwa偶niejsze warunki umowy: - Philips udziela sp贸艂ce prawo do u偶ywania marki Philips na wst臋pny okres pi臋ciu lat z automatycznym odnowieniem na kolejne pi臋膰 lat; - Nowa sp贸艂ka b臋dzie p艂aci艂a Philipsowi tantiemy w wysoko艣ci co najmniej 50 mln EUR pocz膮wszy od roku 2013; - Philips otrzymuje 30% udzia艂贸w w nowej sp贸艂ce, TPV 鈥 70%; - Podpisanie ostatecznej umowy ma nast膮pi膰 w trzecim kwartale 2011 r., a ca艂kowite zamkni臋cie transakcji i rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci sp贸艂ki joint venture b臋d膮 mia艂y miejsce jeszcze przed ko艅cem roku. 聽
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2