© myPhone
Przemysł elektroniczny |
Polski myPhone pnie się w górę
Narastająca sprzedaż myPhonów za cztery kwartały roku 2010 przekroczyła 200 tys. sztuk. Obecnie polski producent promuje swoją markę i prezentuje modele telefonów na największych europejskich targach technologii mobilnych w Barcelonie.
Systematycznie rozwija się sprzedaż polskich myPhonów na rynku Open Market, w Polsce i za granicą. Głowni partnerzy firmy (TESCO, REAL, MEDIA MARKT, NEONET,CARREFOUR, MEDIA EXPERT, E'leclerc, Partner RTV AGD) przyczyniają się do kontynuowania trendu zwiększania udziału w rynku (na koniec drugiego kwartału 2010 r. wynosił on 0,89% dla całości rynku oraz 5% dla Open Market).
Narastająca sprzedaż za cztery kwartały 2010 r. wyniosła ponad 200 tys. sztuk telefonów. W Polsce telefony myPhone dostępne są w sprzedaży w największych sieciach handlowych. Telefony myPhone dostępne są również w ofercie operatorów Dialog i INEA. Kontynuowana i wzmacniana, o kolejne modele, jest także współpraca z innymi, znaczącymi operatorami GSM, najwięksi z nich to przede wszystkim: T-mobile, SI Mobil (Vodafone), ELISE, Dialo, Aster, INEA, PLAY. W 2010 r. firma zaprezentowała łącznie 19 nowych terminali GSM.
Spółka myPhone przejawia największą aktywność w Grupie TelForceOne, prowadząc szereg działań mających na celu zwiększenie świadomości istnienia marki myPhone wśród potencjalnych użytkowników oraz wzmocnienie jej kojarzenia z telefonami wyposażonymi w technologię Dual SIM, a także serią urządzeń myPhone Simple Life.
Obecnie odbywają się w Barcelonie największe europejskie targi technologii mobilnych, w których spółka myPhone bierze czynny udział, poprzez dokonywanie prezentacji spółki i aparatów GSM.
Źródło: TelForceOne