reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
@ Samsung Przemysł elektroniczny | 26 listopada 2010

Sprzedaż elektroniki w Polsce nadal spada

Od początku roku rynek elektroniki nieustannie znajduję się w dołku. W porównaniu do zeszłego roku odnotowano spadek o 4,6% w sprzedaży telewizorów, 6,9% - małego AGD i aż o 30% dla stacjonarnych komputerów i odtwarzaczy mp3.

Według danych firmy Gfk Polonia od początku roku sprzedaż sprzętu elektronicznego w Polsce spadła w porównaniu z tym okresem roku 2009. ‘Jedynie cztery kategorie zanotowały wzrost - dekodery telewizyjne, komputery przenośne, sprzęt fotograficzny oraz smartfony’ – podaje Rzeczpospolita. - Komputery stacjonarne tracą rynek na rzecz notebooków, konsumenci zdecydowanie wolą urządzenia mobilne. W przypadku laptopów już czwarty miesiąc z rzędu sprzedaż rośnie i naszym zdaniem ten trend utrzyma się także w kolejnych miesiącach – tłumaczy Paweł Ziemiński, dyrektor sprzedaży i marketingu produktów IT w Samsung Electronics Polska. Na poziom sprzedaży duży wpływ ma zdecydowany spadek cen, szczególnie telewizorów. - Ilościowo sprzedaż jest na podobnym poziomie jak w ub.r., ale z racji spadku cen rynek jest też na minusie - dodaje Jacek Hudowicz, prezes Media Saturn Holding. Źródło: Rzeczpospolita
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 17 2019 21:26 V13.3.21-1