reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny |

Udział producentów w sprzedaży płaskich TV w IIQ 2010

Jak podaje DisplaySearch, II kwartał 2010 r. w światowej sprzedaży płaskich telewizorów oznacza dalszy wzrost o 26% w porównaniu do II kwartału rok temu i sprzedaż na poziomie 56.2 mln sztuk.

Sprzedaż telewizorów LCD w II kwartale 2010 wzrosła o 39% w porównaniu do adekwatnego okresu w roku ubiegłym i wyniosła 41,8 mln sztuk, z prawie 75%-owym udziałem w rynku. Sprzedaż plazm wzrosła natomiast o 47% (Y/Y) do 4,5 mln sztuk. W stosunku do sprzedaży z I kwartału 2010, sprzedaż telewizorów LCD zachowała się na podobnym poziomie, natomiast telewizory plazmowe wykazały aż 30%-ową dynamikę wzrostu. Na pierwszym miejscu w globalnej sprzedaży płaskich TV utrzymuje się Samsung z udziałem w rynku w II kwartale na poziomie 24.4%, na drugim miejscu uplasowała się firma LG z udziałem 14.1%, a na trzecim, z udziałem 12.8% - Sony. Kolejne dwa miejsca zajmują Panasonic i Sharp.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama