Przemysł elektroniczny |
TelForceOne: 83 tys sprzedanych myPhonów
Grupa TelForceOne w I połowie roku sprzedała 83 tys sztuk telefonów własnej marki myPhone.
Oznacza to wzrost sprzedaży o 137% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Szczególnie korzystna okazała się ekspansja na nowe rynki zagraniczne. Aparaty Simple Life wprowadzono do oferty operatorów na Litwie, Łotwie, Słowenii i w Estonii.
Skonsolidowany zysk netto TelForceOne w I kwartale 2010 r. wyniósł 1,02 mln zł, w porównaniu do 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł w ubiegłym roku.
W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową.
Źródło: wnp.pl