reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 30 lipca 2010

TelForceOne: 83 tys sprzedanych myPhonów

Grupa TelForceOne w I połowie roku sprzedała 83 tys sztuk telefonów własnej marki myPhone.

Oznacza to wzrost sprzedaży o 137% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Szczególnie korzystna okazała się ekspansja na nowe rynki zagraniczne. Aparaty Simple Life wprowadzono do oferty operatorów na Litwie, Łotwie, Słowenii i w Estonii. Skonsolidowany zysk netto TelForceOne w I kwartale 2010 r. wyniósł 1,02 mln zł, w porównaniu do 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł w ubiegłym roku. W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową. Źródło: wnp.pl
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-2