reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 29 marca 2010

Tesco wchodzi w Polsce na rynek LCD TV

Jak informuje Gazeta Prawna, Tesco chce powiększyć swoje udziały na polskim rynku LCD TV, intensyfikując sprzedaż własnej marki Technika.

Na polskim rynku w roku 2010 ma być sprzedanych około 1.9 mln sztuk LCD TV. Tesco chce powalczyć o swój udział w tym rynku za pomocą własnej marki Technika (w Wielkiej Brytanii zajmuje ona piąte miejsce). Jak pisze Gazeta Prawna, pierwszy model jest już w sprzedaży: ‘Pozostałe będą wprowadzane stopniowo, pełna oferta pojawi się pod koniec kwietnia’ mówi na łamach GP Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska. Specjalnością marki Technika maja być mniejsze odbiorniki, o przekątnych 19, 22 i 23 cale, tańsze od produktów markowych o 200-300 zł. Pierwszy z wprowadzonych do oferty telewizorów o przekątnej 19 cali z wbudowanym DVD i portem USB kosztuje 599 zł. Udział małych TV w rynku, według cytowanej przez dziennik Wioletty Batóg, rzecznika prasowego Media Saturn Holding Polska, jest niewielki i nie przekracza 5%.
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 21 2019 21:58 V13.3.9-2