reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 29 marca 2010

Tesco wchodzi w Polsce na rynek LCD TV

Jak informuje Gazeta Prawna, Tesco chce powi─Ökszy─ç swoje udzia┼éy na polskim rynku LCD TV, intensyfikuj─ůc sprzeda┼╝ w┼éasnej marki Technika.
Na polskim rynku w roku 2010 ma by─ç sprzedanych oko┼éo 1.9 mln sztuk LCD TV. Tesco chce powalczy─ç o sw├│j udzia┼é w tym rynku za pomoc─ů w┼éasnej marki Technika (w Wielkiej Brytanii zajmuje ona pi─ůte miejsce). Jak pisze Gazeta Prawna, pierwszy model jest ju┼╝ w sprzeda┼╝y: ÔÇśPozosta┼ée b─Öd─ů wprowadzane stopniowo, pe┼éna oferta pojawi si─Ö pod koniec kwietniaÔÇÖ m├│wi na ┼éamach GP Micha┼é Sikora z biura prasowego Tesco Polska. Specjalno┼Ťci─ů marki Technika maja by─ç mniejsze odbiorniki, o przek─ůtnych 19, 22 i 23 cale, ta┼äsze od produkt├│w markowych o 200-300 z┼é. Pierwszy z wprowadzonych do oferty telewizor├│w o przek─ůtnej 19 cali z wbudowanym DVD i portem USB kosztuje 599 z┼é. Udzia┼é ma┼éych TV w rynku, wed┼éug cytowanej przez dziennik Wioletty Bat├│g, rzecznika prasowego Media Saturn Holding Polska, jest niewielki i nie przekracza 5%.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
February 22 2019 14:26 V12.2.6-2