reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© kritchanut dreamstime.com Przemys艂 elektroniczny | 10 stycznia 2019

Qingdao Haier finalizuje przej臋cie Candy

Qingdao Haier Co. sfinalizowa艂o transakcj臋 nabycia w艂oskiej sp贸艂ki Candy S.p.A. Candy jest obecnie w ca艂o艣ci w艂asno艣ci膮 chi艅skiej firmy Qingdao Haier.
艁膮czne wolumeny grup Haier i Candy w 2018 r. reprezentuj膮 dzi艣 udzia艂 w rynku 艣wiatowym w wysoko艣ci 15,1% w przypadku g艂贸wnych urz膮dze艅, 22,7% w przypadku wolnostoj膮cych urz膮dze艅 ch艂odniczych i 19,8% w przypadku urz膮dze艅 do prania chemicznego (wg. Euromonitor). Grupa zajmuje dzi艣 pi膮te miejsce w Europie Zachodniej i ma na celu zaj臋cie trzeciego miejsca do 2022 r.

- Po艂膮czenie dw贸ch marek doskonale wpisuje si臋 w strategi臋 osi膮gni臋cia przez Haier pozycji lidera we wszystkich regionach 艣wiata. Grupa skorzysta z wysokiej komplementarno艣ci portfolio marek Haier i Candy oraz platform produktowych obejmuj膮cych wszystkie segmenty rynku pod wzgl臋dem cen i oferty produktowej, a tak偶e w zakresie dostarczania zr贸wnowa偶onych rozwi膮za艅 klient贸w europejskich i globalnych. Marki Candy, takie jak: Candy, Hoover i Rosi猫res, jak r贸wnie偶 Haier, GE Appliance i Fisher & Paykel, b臋d膮 kluczowymi mi臋dzynarodowymi markami w swoich segmentach i regionach, w kt贸rych s膮 liderami, a ich celem b臋dzie osi膮gni臋cie pozycji lidera w艣r贸d globalnych konsument贸w 鈥 czytamy w komunikacie.

Haier informuje, 偶e b臋dzie nadal inwestowa艂 we w艂osk膮 mark臋, w celu zwi臋kszenia konkurencyjno艣ci w Europie i na ca艂ym 艣wiecie, zachowuj膮c przy tym zesp贸艂 zarz膮dzaj膮cy Candy tj. pracownik贸w, centra badawczo-rozwojowe, sie膰 biznesow膮 i zak艂ady produkcyjne, a tak偶e unikalny design Candy i w艂oski styl.
Jak podkre艣la Haier, wsp贸lne innowacje i synergie know-how pomi臋dzy dwoma firmami w dziedzinie inteligentnych urz膮dze艅 gospodarstwa domowego przyczyni膮 si臋 do ekspansji firmy Haier w tym segmencie w Europie i na 艣wiecie, szczeg贸lnie je艣li chodzi o technologie informacyjno-komunikacyjne.

- Europa jest jednym z kluczowych rynk贸w dla globalnej strategii Haier. Dzi臋ki po艂膮czeniu dw贸ch marek, pozycja Haier w regionie znacznie si臋 umocni. Z niecierpliwo艣ci膮 oczekuj臋 bliskiej wsp贸艂pracy z do艣wiadczonym zespo艂em zarz膮dzaj膮cym firm膮 Candy. 艁膮czy nas zaanga偶owanie we wprowadzanie innowacji i dostarczanie zindywidualizowanych rozwi膮za艅 naszym klientom 鈥 powiedzia艂 Yannick Fierling, dyrektor generalny Haier Europe.

Yannick Fierling, pe艂ni膮cy funkcj臋 dyrektora generalnego Haier Europe, b臋dzie r贸wnie偶 kierowa艂 dzia艂alno艣ci膮 by艂ej Grupy Candy Hoover. Beppe i Aldo Fumagalli zasi膮d膮 w zarz膮dzie Haier Europe jako dyrektorzy niewykonawczy.

Przej臋cie Candy zosta艂o cz臋艣ciowo sfinansowane przez udane notowanie akcji Qingdao Haier鈥檚 D-Shares na CEINEX D-Share Market poprzez dopuszczenie na rynek regulowany gie艂dy we Frankfurcie, kt贸re zosta艂o zako艅czone 24 pa藕dziernika 2018 roku.



Firma Qingdao Haier, producent artyku艂贸w gospodarstwa domowego, zosta艂a za艂o偶ona 28 kwietnia 1989 roku. Sp贸艂ka jest notowana na Gie艂dzie Papier贸w Warto艣ciowych w Szanghaju (SHA:60090) od 19 listopada 1993 r.

Candy Group dzia艂a na rynku ma艂ych i du偶ych urz膮dze艅 gospodarstwa domowego zar贸wno wolnostoj膮cych jak i wbudowanych. Produkty Grupy Candy s膮 sprzedawane za po艣rednictwem dw贸ch mi臋dzynarodowych marek, Candy i Hoover oraz za po艣rednictwem krajowych marek, takich jak Rosi猫res (Francja) i Jinling (Chiny) o zr贸偶nicowanych rynkach i grupach docelowych. Grupa Candy, zatrudniaj膮ca oko艂o 5 000 pracownik贸w, posiada siedem zak艂ad贸w produkcyjnych w Europie, Turcji i Chinach oraz 45 filii na ca艂ym 艣wiecie. Siedziba g艂贸wna Grupy, centrum projektowe, o艣rodek centralny oraz dzia艂 bada艅 i rozwoju znajduj膮 si臋 w Brugherio (MB) we W艂oszech.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 17 2019 14:20 V11.11.0-2