reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Aptiv Przemys艂 elektroniczny | 04 stycznia 2019

Aptiv partnerem Affectiva

Aptiv podpisa艂o umow臋 partnersk膮 z Affectiva, bosto艅sk膮 sp贸艂k膮 spin-off MIT Media Lab, pionierem w dziedzinie oprogramowania Human Perception AI.
W ramach partnerstwa ma powsta膰 innowacyjne, skalowane oprogramowanie bazuj膮ce na algorytmach g艂臋bokiego uczenia (deep learning), kt贸re umo偶liwi popraw臋 mo偶liwo艣ci postrzegania w zaawansowanych rozwi膮zaniach bezpiecze艅stwa u偶ytkownik贸w pojazd贸w. Opatentowany software Affectiva to rozwi膮zanie do wykrywania i oceny w czasie rzeczywistym stanu pasa偶er贸w.

- Podobnie jak wykrywanie obiekt贸w poza pojazdem jest kluczowym czynnikiem umo偶liwiaj膮cym samodzieln膮 jazd臋, istnieje te偶 rosn膮ce zapotrzebowanie na inteligentne czujniki wewn膮trz kabiny - powiedzia艂 Kevin Clark, prezes i dyrektor generalny Aptiv.

- Po艂膮czenie oprogramowania Affectiva opartego na deep learning z platform膮 pojazd贸w po艂膮czonych Aptiv, umo偶liwi producentom OEM, dostawcom mobilno艣ci na 偶膮danie oraz firmom zarz膮dzaj膮cym flot膮 budow臋 inteligentnych pojazd贸w, kt贸re b臋d膮 rozumia艂y ka偶dy aspekt ludzkiego do艣wiadczenia w poje藕dzie - powiedzia艂 dr Rana el Kaliouby, wsp贸艂za艂o偶yciel i dyrektor generalny Affectiva.

Aptiv i Affectiva b臋d膮 艣ci艣le wsp贸艂pracowa膰 nad komercjalizacj膮 zaawansowanych rozwi膮za艅 sensorowych dla firm OEM oraz zarz膮dzaj膮cych flot膮 pojazd贸w. Aby dalej wspiera膰 partnerstwo handlowe firm, Aptiv dokona艂 inwestycji mniejszo艣ciowej w Affectiva.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
January 11 2019 20:28 V11.10.27-2