reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Aptiv
Przemysł elektroniczny |

Aptiv partnerem Affectiva

Aptiv podpisało umowę partnerską z Affectiva, bostońską spółką spin-off MIT Media Lab, pionierem w dziedzinie oprogramowania Human Perception AI.

W ramach partnerstwa ma powstać innowacyjne, skalowane oprogramowanie bazujące na algorytmach głębokiego uczenia (deep learning), które umożliwi poprawę możliwości postrzegania w zaawansowanych rozwiązaniach bezpieczeństwa użytkowników pojazdów. Opatentowany software Affectiva to rozwiązanie do wykrywania i oceny w czasie rzeczywistym stanu pasażerów. - Podobnie jak wykrywanie obiektów poza pojazdem jest kluczowym czynnikiem umożliwiającym samodzielną jazdę, istnieje też rosnące zapotrzebowanie na inteligentne czujniki wewnątrz kabiny - powiedział Kevin Clark, prezes i dyrektor generalny Aptiv. - Połączenie oprogramowania Affectiva opartego na deep learning z platformą pojazdów połączonych Aptiv, umożliwi producentom OEM, dostawcom mobilności na żądanie oraz firmom zarządzającym flotą budowę inteligentnych pojazdów, które będą rozumiały każdy aspekt ludzkiego doświadczenia w pojeździe - powiedział dr Rana el Kaliouby, współzałożyciel i dyrektor generalny Affectiva. Aptiv i Affectiva będą ściśle współpracować nad komercjalizacją zaawansowanych rozwiązań sensorowych dla firm OEM oraz zarządzających flotą pojazdów. Aby dalej wspierać partnerstwo handlowe firm, Aptiv dokonał inwestycji mniejszościowej w Affectiva.

reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama