reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© olivier26 dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 10 października 2016

Awans Polaka w strukturze firmy Philips

Tomasz Lisewski został nowym dyrektorem marketingu w globalnej strukturze firmy Philips.

- W pierwszych dniach września, Tomasz Lisewski, dotychczasowy dyrektor generalny Philips w Europie Środkowo-Wschodniej, objął stanowisko dyrektora marketingu w globalnej strukturze firmy Philips. Jest jednym z niewielu Polaków pracujących w strukturach spółki Royal Philips na tak wysokim szczeblu. Jego rola jest teraz kluczowa w zapewnieniu firmie zrównoważonego rozwoju – poinformowała spółka w komunikacie. Głównym zadaniem dyrektora marketingu jest zarządzanie komunikacją firmy, kluczowymi wydarzeniami, marketingiem cyfrowym oraz procesami optymalizacji. Powierzonymi mu obszarami zarządza z centrali, która mieści się w Amsterdamie. Nowe stanowisko zostało utworzone z myślą o potrzebie ujednolicenia szeroko pojętych działań marketingowych firmy w skali globalnej. - Niezwykle dynamicznie rozwijający się charakter naszego biznesu, związany z sektorami opieki medycznej oraz ochrony zdrowia, stwarza konieczność ujednolicenia i zintensyfikowania działań marketingowych, skierowanych do naszych konsumentów i klientów – powiedział Pieter Nota, CEO Personal Health Businesses i Chief Marketing Officer w firmie Royal Philips. - Z tego względu zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska w strukturach globalnych firmy. Jestem bardzo zadowolony, że Tomasz Lisewski zgodził się je objąć. Do jego nowych zadań należeć będzie kierowanie marketingiem cyfrowym, produktowym, komunikacją i rozwojem produktów. Tomasz dał się poznać jako innowacyjny marketer posiadający głębokie zrozumienie wymagań rynku i potrzeb klientów – dodaje Nota. Tomasz Lisewski związany jest ze spółką od 2009 roku. Najpierw jako dyrektor generalny segmentu produktów konsumenckich w Polsce, potem w roli dyrektora generalnego marketingu rozwiązań do pielęgnacji osobistej w Amsterdamie. Po powrocie do Warszawy zarządzał sektorem Personal Health w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc z licznymi sukcesami, wiele innowacyjnych strategii dla licznych kategorii produktów. W 2015 r. Lisewski został dyrektorem generalnym Philips w regionie odpowiadając za 17 krajów, w tym za Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry. Przed rozpoczęciem pracy w Royal Philips był związany m.in. z firmą Kimberly-Clark, w ramach której operował na wielu międzynarodowych rynkach takich jak Rosja, Wielka Brytania, Austria i Polska. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył również studia MBA. Jest żonaty, ma dwójkę dzieci. Źródło: © Philips
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 21 2019 15:49 V14.1.4-2