reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Cmoar
Przemysł elektroniczny |

Polskie gogle odniosły sukces na Kickstarterze

Za pierwszym razem się nie udało, ale twórca polskich gogli do rozszerzonej rzeczywistości postanowił wyciągnąć wnioski z porażki i wystartował ponownie. Tym razem z sukcesem.

Kolejna kampania na portalu crowdfundingowym Kickstarter zakończyła się 30 marca tego roku. Twórcy gogli do rozszerzonej rzeczywistości CMOAR zebrali zakładaną kwotę 120 tys. USD, która zostanie przeznaczona na rozwój produktu i wprowadzenie go do produkcji. Pomysłodawcą urządzenia jest Damian Boczek, który zdecydował się na połączenie smartfonu z wirtualną rzeczywistością, używając ekranu urządzenia mobilnego jako wyświetlacza. - W związku z tym, że telefony komórkowe stanowią integralną część naszego stylu życia, cechując się obecnie nieporównywalnie lepszymi parametrami niż jeszcze kilka lat temu, idea połączenia smartfona z wirtualną rzeczywistością wydaje się mieć uzasadnienie – informuje firma. Gogle mają modułową budowę i składają się z trzech headsetów, oprócz wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości oferują dodatkowo moduły 2D i 3D (2D and 3D high-quality modules), w szczególności przeznaczone dla miłośników gier i filmów, którzy mocno zwracają uwagę na wysoką jakość obrazu. Gogle zostały wyposażone w zintegrowaną elektronikę (wejścia na USB, kontroler głośności, przycisk kamery dla rozszerzonej rzeczywistości i analog do nawigacji), pozwalającą na sterowanie smartfonem z zewnątrz. Ponadto Cmoar został wzbogacony o zewnętrzne sensory, które, jak podkreśla twórca gogli Damian Boczek, „zapewniają niezrównaną immersję, dodatkowo eliminując problemy takie jak drift czy wysoka latencja”. – Cała produkcja będzie odbywać się w Polsce, zaś ostateczna wartość urządzenia będzie wynosić 350-450 złotych. Nasz potencjał tkwi więc w niskiej cenie, wysokiej jakości i dużej ilości zastosowań – mówi Buczek w portalu innpoland.pl. [i]© Cmoar[i]

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-1
reklama
reklama