reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Loewe
Przemysł elektroniczny |

New Loewe poszerza strategiczne partnerstwo z Hisense

Firma zapowiada, że poziom sprzedaży w 2016 roku ma przekroczyć miliard euro. Pracę w New Loewe podjął nowy dyrektor zarządzający – Peter Ore.


Właściciele New Loewe GmbH osiągnęli porozumienie z zarządem chińskiego przedsiębiorstwa Hisense International Co., Ltd. w sprawie dalszego poszerzenia strategicznego partnerstwa. W lipcu 2013 roku Loewe ogłosiło wyłączne partnerstwo z Hisense, jednym z największych na świecie producentów elektroniki użytkowej. Dzięki tej współpracy, oparta na tradycji niemiecka marka, otrzymała dostęp do najnowszych telewizyjnych technologii i kluczowych rynków sprzedażowych w Azji. Poprzez oferowanie innowacyjnych produktów premium, firma chce dotrzeć do młodszych i szerszych niż dotychczas grup docelowych. Dzięki partnerstwu, Loewe zamierza do 2016 roku sprzedać telewizory za ponad 1 mld EUR. Chiński producent Hisense uzyska natomiast dostęp do oprogramowania TV opracowanego przez Loewe. - Dziś to przyjazność użytkownikowi i elastyczność oprogramowania TV decyduje o sukcesie na rynku telewizyjnym. Z wysoce dopracowanym oprogramowaniem Loewe jesteśmy doskonale zabezpieczeni na przyszłość – zarówno w Europie jak i w Azji – mówi dr Lan Lin, wiceprezes wykonawczy Hisense. New Loewe zaprezentuje nowe produkty na targach IFA w Berlinie we wrześniu tego roku. Jednym z już zapowiedzianych jest pierwszy w Europie zakrzywiony telewizor UHDTV. Ostateczny montaż urządzeń New Loewe pozostanie w Niemczech, podobnie jak inne ważne dla marki funkcje jak: opracowanie designu, projektowanie techniczne i rozwój oprogramowania. Zmiany w firmie dotyczą także kadr, bowiem właściciele Panthera GmbH, firmy matki New Loewe GmbH, wyznaczyli Petera Orre’a, byłego członka zarządu Apple i Hewlett Packard, na nowego dyrektora zarządzającego New Loewe GmbH. Matthias Harsch, który w ostatnich miesiącach położył kluczowe fundamenty dla strategicznej zmiany, jako CEO Loewe AG, zostanie współwłaścicielem Panthera GmbH, odpowiedzialnym za ekspansję międzynarodową i rozwój strategicznego partnerstwa. - W osobie Peter’a Orre’a przyciągnęliśmy doświadczonego managera, który będzie działał w kierunku reorganizacji i odmłodzenia marki Loewe. Ma niezwykle głęboką wiedzę na temat niemieckiego i międzynarodowego rynku technologii premium oraz doskonałą znajomość trendów i potrzeb konsumentów. Będzie korzystał z tej wiedzy, aby rozwijać nowe produkty Loewe, które zainspirują rynek – komentuje Jan Gesmar-Larsen, przewodniczący Rady Nadzorczej New Loewe. Peter Orre ma 59 lat i pochodzi ze Szwecji. Przez ponad 10 lat pracował w Hewlett Packard w Monachium, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Wcześniej zajmował różne stanowiska menedżerskie w Apple w Cupertino i w Europie, gdzie w szczególności był odpowiedzialny za rozwój innowacyjnych projektów produktów. - Loewe ustanowiło wysokie standardy technologii rozrywki, zarówno w odniesieniu do jakości jak i designu. Bardzo silna marka Loewe oferuje olbrzymi potencjał. Nie mogę się doczekać pracy z zespołem New Loewe, by przenieść biznes na następny poziom. Poprzez połączenie naszych silnych stron trafimy do nowych grup klientów i do rynków z właściwymi pomysłami odnośnie produktów, partnerstwa technologicznego i inicjatyw marketingowych - mówi Peter Orre, dyrektor zarządzający New Loewe GmbH. Nowi właściciele Loewe, Gesmar-Larsen, Kalmund i Sepmeier, chcą uczynić markę bardziej atrakcyjną dla szerszej, młodszej, zorientowanej na design i technologię grupy docelowej w Europie, Rosji i Chinach. Firma będzie korzystała z zaawansowanego doświadczenia w zakresie rozwoju produktów, zdobytego przy łączeniu TV i urządzeń audio w przekonujące rozwiązania cyfrowego stylu życia i rozrywki. © Loewe

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-2
reklama
reklama