© badoff-dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |
W 1938 roku w Stanach Zjednoczonych panikę wzbudziła audycja radiowa „Wojna Światów” będąca adaptacją powieści H.G. Wellsa, która opowiadała o inwazji Marsjan na Ziemię. LG postanowiło zasymulować uderzenie meteorytu wykorzystując do tego bardzo proste środki. Wystarczył duży i odpowiednio wyeksponowany telewizor. Oto element najnowszej kampanii marketingowej spółki.
Koniec świata według LG - video
Koncern LG postanowił pokazać jak zostać naocznym świadkiem uderzenia meteorytu i pozostać przy życiu.
W 1938 roku w Stanach Zjednoczonych panikę wzbudziła audycja radiowa „Wojna Światów” będąca adaptacją powieści H.G. Wellsa, która opowiadała o inwazji Marsjan na Ziemię. LG postanowiło zasymulować uderzenie meteorytu wykorzystując do tego bardzo proste środki. Wystarczył duży i odpowiednio wyeksponowany telewizor. Oto element najnowszej kampanii marketingowej spółki.