reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Komponenty | 07 stycznia 2011

Podgl膮d i perspektywy rozwoju przemys艂u LED (2008 ~ 2013)

Z艂o偶ony roczny wska藕nik wzrostu na rynku LED szacuje si臋 na poziomie 26%, co da wzrost przychod贸w z 5.1 mld dol. w 2008 r. do 16.5 mld dol. w roku 2013, wynika z najnowszego raportu Displaybank.
Przemys艂 LED jest uznawany za przemys艂 z najwy偶szym potencja艂em rozwoju, co sk艂ania wielu decydent贸w do inwestowania w bran偶y i poszukiwania nowych mo偶liwo艣ci do wykorzystania LED贸w na rynku. Jednak rozumienie rynku, kt贸re jest niezb臋dne w podejmowaniu decyzji, jest jeszcze niewystarczaj膮ce. W zwi膮zku z tym wielu producent贸w rozpaczliwie poszukuje informacji, kt贸re pomog膮 w tworzeniu strategii, opartej o analiz臋, segmentacj臋 rynku i wyb贸r rynku docelowego. W rzeczywisto艣ci, 藕r贸d艂a 艣wiat艂a LED maj膮 zastosowanie nie tylko jako o艣wietlenie, kt贸re towarzyszy nam na co dzie艅, ale tak偶e we wszystkich dziedzinach, kt贸re wymagaj膮 energii 艣wietlnej takich jak urz膮dzenia mobilne, samochody, LCD BLUE, czy banery reklamowe. LEDy maj膮 niesko艅czony potencja艂 na rynkach i wci膮偶 rozszerza si臋 zakresu ich stosowania. 殴r贸d艂o: LED Industry Outlook Report (2008~2013) Z艂o偶ony roczny wska藕nik wzrostu na rynku LED szacuje si臋 na poziomie 26%, co da wzrost przychod贸w z 5.1 mld dol. w 2008 r. do 16.5 mld dol. w 2013 r. Na rynkach LCD BLU i o艣wietlenia przewiduje si臋 艣rednioroczny wzrost na poziomie odpowiednio 121% i 52%. Ogromne inwestycje w dziedzinie LED czyni膮 wielkie koncerny tj. Samsung i LG, kt贸re konkuruj膮 o rynki chip贸w LED oraz pakiety aplikacji LED do urz膮dze艅 dzi臋ki integracji pionowej przemys艂u LED. Podobnie producenci sprz臋tu i urz膮dze艅 p贸艂przewodnikowych widz膮 w LEDach szans臋 na ekspansj臋 na nowe rynki.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
March 20 2019 22:26 V12.5.11-1