reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Biznes | 01 sierpnia 2019

u-blox przejął biznes modułów Bluetooth Rigado

Akwizycja biznesu Rigado wzmacnia zaangażowanie firmy u-blox w rozwój oferty produktów Bluetooth low energy oraz umożliwia dostęp do nowych kanałów sprzedaży i wejście w nowe segmenty rynku.

- Biznes modułów Bluetooth Rigado uzupełnia nasze portfolio i zapewnia dostęp do nowych, interesujących klientów z obszaru inteligentnego domu, urządzeń do noszenia czy fitness – mówi Herbert Blaser, szef Product Center Short Range Radio u-blox. - Cieszymy się także na współpracę z partnerami dystrybucyjnymi, takimi jak Digi-key czy Future Electronics – dodaje Blaser. Corrado, poprzednio dyrektor generalny Rigado, przejdzie do zespołu ds. strategii produktów Short Range Radio u-blox. Do u-blox przejdą także inni kluczowi pracownicy działu modułów Bluetooth Rigado, a biuro Rigado w Salem stanie się centrum inżynieryjnym Short Range Radio firmy u-blox na Amerykę Północną. Portfolio modułów Bluetooth Rigado będzie wystepowało pod marką u-blox i zostanie zintegrowane z ofertą radiową krótkiego zasięgu. Rigado zostało założone w 2010 roku i oferuje rozwiązania Edge-as-a-Service, z których korzysta ponad 300 globalnych klientów i znajdują się w 5 mln połączonych urządzeń w aplikacjach, takich jak: śledzenie zasobów, inteligentne oświetlenie czy monitorowanie. Siedziba Rigado znajduje się w Portland, w stanie Oregon, firma ma swoje biura także w Londynie oraz Shenzhen.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 12 2019 07:31 V14.7.10-1