reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 23 czerwca 2014

Podwójny transceiver dla Car-To-X

Elastyczny transceiver na 802.11p zapewniać ma ciągła komunikację samochodu z centrami. Uzyskać mamy wiele niezbędnych i przydatnych informacji dla nas i naszego auta.

Firma NXP pragnie rozwinąć swoją linię produktów przeznaczonych do aplikacji typu Car-To-X, czyli systemów komunikacyjnych dla samochodów. Układy tej rodziny oznaczone będą jako TEF510x. Stanowić mają rozwinięcie rodziny RoadLink i współpracować z procesorami SAF10x. TEF510x mają pracować w wielu zakresach, spełniając wymagania państw z całego świata. Wliczyć do tego można pasma japońskie (760 MHz), europejskie i amerykańskie (5.9 GHz), jak również WiFi i DSCR (5.8 GHz). Technologia Car2X jest rozwijana wspólnie z firmą Cohda Wireless i zapewniać ma komunikację samochodu z innymi urządzeniami infrastruktury drogowej (i nie tylko), zapewniając przede wszystkim stały dostęp do krytycznych informacji, także tych związanych z bezpieczeństwem jazdy (szeroko rozumianym). To jak technologia zostanie wykorzystana zależeć ma już jednak od danego producenta samochodów. Układ oprócz wysokiej elastyczności związanej z możliwością wykorzystania różnorodnych pasm będzie mógł się pochwalić m.in. możliwością pracy z niemalże dowolną konfiguracją anteny i nie tylko. Producent zapewnia nas w swojej notce, że układ będzie cechować się ponadto wyjątkową wydajnością zapewniającą bardzo duży zasięg na potrzeby ciągłej komunikacji. Ma sobie radzić również w sytuacjach, gdy zasięg będzie utrudniony przez różnego rodzaju przeszkody. Kwalifikacja motoryzacyjna AEC-Q100 będzie tutaj standardem. Dodajmy jeszcze, że układ dostępny będzie najprawdopodobniej w 2015 roku.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 21 2019 21:58 V13.3.9-2