reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Komponenty | 23 czerwca 2014

Podwójny transceiver dla Car-To-X

Elastyczny transceiver na 802.11p zapewnia膰 ma ci膮g艂a komunikacj臋 samochodu z centrami. Uzyska膰 mamy wiele niezb臋dnych i przydatnych informacji dla nas i naszego auta.
Firma NXP pragnie rozwin膮膰 swoj膮 lini臋 produkt贸w przeznaczonych do aplikacji typu Car-To-X, czyli system贸w komunikacyjnych dla samochod贸w. Uk艂ady tej rodziny oznaczone b臋d膮 jako TEF510x. Stanowi膰 maj膮 rozwini臋cie rodziny RoadLink i wsp贸艂pracowa膰 z procesorami SAF10x. TEF510x maj膮 pracowa膰 w wielu zakresach, spe艂niaj膮c wymagania pa艅stw z ca艂ego 艣wiata. Wliczy膰 do tego mo偶na pasma japo艅skie (760 MHz), europejskie i ameryka艅skie (5.9 GHz), jak r贸wnie偶 WiFi i DSCR (5.8 GHz). Technologia Car2X jest rozwijana wsp贸lnie z firm膮 Cohda Wireless i zapewnia膰 ma komunikacj臋 samochodu z innymi urz膮dzeniami infrastruktury drogowej (i nie tylko), zapewniaj膮c przede wszystkim sta艂y dost臋p do krytycznych informacji, tak偶e tych zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem jazdy (szeroko rozumianym). To jak technologia zostanie wykorzystana zale偶e膰 ma ju偶 jednak od danego producenta samochod贸w. Uk艂ad opr贸cz wysokiej elastyczno艣ci zwi膮zanej z mo偶liwo艣ci膮 wykorzystania r贸偶norodnych pasm b臋dzie m贸g艂 si臋 pochwali膰 m.in. mo偶liwo艣ci膮 pracy z niemal偶e dowoln膮 konfiguracj膮 anteny i nie tylko. Producent zapewnia nas w swojej notce, 偶e uk艂ad b臋dzie cechowa膰 si臋 ponadto wyj膮tkow膮 wydajno艣ci膮 zapewniaj膮c膮 bardzo du偶y zasi臋g na potrzeby ci膮g艂ej komunikacji. Ma sobie radzi膰 r贸wnie偶 w sytuacjach, gdy zasi臋g b臋dzie utrudniony przez r贸偶nego rodzaju przeszkody. Kwalifikacja motoryzacyjna AEC-Q100 b臋dzie tutaj standardem. Dodajmy jeszcze, 偶e uk艂ad dost臋pny b臋dzie najprawdopodobniej w 2015 roku.
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
March 15 2019 12:31 V12.5.5-1