reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© photographer-dreamstime.com Biznes | 03 stycznia 2014

Rok 2013 w Farnell element14

Specjalnie dla evertiq.pl Jakub Binda, Regional Sales Manager EE w Farnell element14 podsumowuje 2013 rok na rynku dystrybucji elektroniki.

- Rynek dystrybucji elektroniki by┼é zawsze bardzo konkurencyjny ÔÇô 2013 rok nie r├│┼╝ni┼é si─Ö pod tym wzgl─Ödem od poprzednich. Liderzy rynku skupili si─Ö na kilku kluczowych elementach, kt├│re maj─ů bezpo┼Ťredni wp┼éyw na zadowolenie klient├│w: szybko┼Ťci dzia┼éania, r├│┼╝norodno┼Ťci produkt├│w i oczywi┼Ťcie cenie. Oczekiwania in┼╝ynier├│w nieustannie rosn─ů, dlatego dystrybutorzy musz─ů my┼Ťle─ç kreatywnie i dzia┼éa─ç szybko ÔÇô musz─ů by─ç gotowi i reagowa─ç na sygna┼éy p┼éyn─ůce z rynku ÔÇô m├│wi Jakub Binda. Na czym wi─Öc skupi┼é si─Ö w minionym roku Farnell element 14? - Znaczn─ů ilo┼Ť─ç ┼Ťrodk├│w zainwestowali┼Ťmy w rozszerzenie oferty produktowej, zwi─Ökszenie dost─Öpno┼Ťci produkt├│w i wprowadzenie kompletnych pakiet├│w, kt├│re w ko┼äcowym efekcie maj─ů przyczyni─ç si─Ö do obni┼╝enia cen ÔÇô m├│wi manager Farnella, po czym dodaje, ┼╝e w centrum dzia┼éa┼ä firmy jak zawsze znajduje si─Ö klient. - Doskonale rozumiemy te┼╝ fakt, ┼╝e przedsi─Öbiorcy nie ustaj─ů w poszukiwaniach rozwi─ůza┼ä, kt├│re pomog─ů im realnie obni┼╝y─ç koszty produkcji i jednocze┼Ťnie zwi─Ökszy─ç efektywno┼Ť─ç. Szukaj─ů partner├│w, kt├│rzy b─Öd─ů doradza─ç im na ka┼╝dym etapie realizacji projektu. Niezwykle istotne s─ů dla nich ponadto dedykowane strategie lojalno┼Ťciowe lub komunikacja na wielu p┼éaszczyznach ÔÇô takich jak social media lub infolinie wsparcia technicznego. Nie do przecenienia s─ů tak┼╝e warsztaty organizowane specjalnie dla klient├│w. Wszystko to, aby zyska─ç zaufanie ze strony potencjalnych, nowych partner├│w. - Farnell element14 systematycznie i konsekwentnie wdra┼╝a strategie i dzia┼éania oparte na opiniach naszych klient├│w.. W ofercie podstawowej Farnell element14 zosta┼éy opracowane nowe us┼éugi, w tym opcje pakowania dla produkcji masowej, ulgi cenowe dla klient├│w CEM oraz gwarancja dla element├│w wra┼╝liwych na wilgo─ç. Ponadto, nasze produkty mog─ů by─ç teraz wyszukane szybciej i ┼éatwiej dzi─Öki nowym, dedykowanym poszczeg├│lnym kategoriom zak┼éadkom na naszej stronie internetowej ÔÇô dodaje Jakub Binda. Farnell element14 pod koniec listopada obchodzi┼é rocznic─Ö powstania Europejskiego Biura Obs┼éugi Klienta w Krakowie. Polska filia zatrudnia 125 specjalist├│w, kt├│rzy zapewniaj─ů us┼éugi w zakresie doradztwa i wsparcia posprzeda┼╝owego. Farnell element14 ma oddzia┼éy w 20 r├│┼╝nych krajach zlokalizowanych m.in. na terenie Azji, USA, Kanady i Brazylii. ┼ü─ůczna liczba pracownik├│w obs┼éuguj─ůcych t─Ö sie─ç to ponad 1200 os├│b, kt├│re zapewniaj─ů fachowe wsparcie i dost─Öp do ponad 600 tys. komponent├│w i urz─ůdze┼ä. --- Zdj─Öcie: ┬ę yuryz-dreamstime.com
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2