reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© photographer-dreamstime.com Biznes | 03 stycznia 2014

Rok 2013 w Farnell element14

Specjalnie dla evertiq.pl Jakub Binda, Regional Sales Manager EE w Farnell element14 podsumowuje 2013 rok na rynku dystrybucji elektroniki.

- Rynek dystrybucji elektroniki był zawsze bardzo konkurencyjny – 2013 rok nie różnił się pod tym względem od poprzednich. Liderzy rynku skupili się na kilku kluczowych elementach, które mają bezpośredni wpływ na zadowolenie klientów: szybkości działania, różnorodności produktów i oczywiście cenie. Oczekiwania inżynierów nieustannie rosną, dlatego dystrybutorzy muszą myśleć kreatywnie i działać szybko – muszą być gotowi i reagować na sygnały płynące z rynku – mówi Jakub Binda.

Na czym więc skupił się w minionym roku Farnell element 14?
- Znaczną ilość środków zainwestowaliśmy w rozszerzenie oferty produktowej, zwiększenie dostępności produktów i wprowadzenie kompletnych pakietów, które w końcowym efekcie mają przyczynić się do obniżenia cen – mówi manager Farnella, po czym dodaje, że w centrum działań firmy jak zawsze znajduje się klient. - Doskonale rozumiemy też fakt, że przedsiębiorcy nie ustają w poszukiwaniach rozwiązań, które pomogą im realnie obniżyć koszty produkcji i jednocześnie zwiększyć efektywność. Szukają partnerów, którzy będą doradzać im na każdym etapie realizacji projektu. Niezwykle istotne są dla nich ponadto dedykowane strategie lojalnościowe lub komunikacja na wielu płaszczyznach – takich jak social media lub infolinie wsparcia technicznego. Nie do przecenienia są także warsztaty organizowane specjalnie dla klientów. Wszystko to, aby zyskać zaufanie ze strony potencjalnych, nowych partnerów.

- Farnell element14 systematycznie i konsekwentnie wdraża strategie i działania oparte na opiniach naszych klientów.. W ofercie podstawowej Farnell element14 zostały opracowane nowe usługi, w tym opcje pakowania dla produkcji masowej, ulgi cenowe dla klientów CEM oraz gwarancja dla elementów wrażliwych na wilgoć. Ponadto, nasze produkty mogą być teraz wyszukane szybciej i łatwiej dzięki nowym, dedykowanym poszczególnym kategoriom zakładkom na naszej stronie internetowej – dodaje Jakub Binda.

Farnell element14 pod koniec listopada obchodził rocznicę powstania Europejskiego Biura Obsługi Klienta w Krakowie. Polska filia zatrudnia 125 specjalistów, którzy zapewniają usługi w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego. Farnell element14 ma oddziały w 20 różnych krajach zlokalizowanych m.in. na terenie Azji, USA, Kanady i Brazylii. Łączna liczba pracowników obsługujących tę sieć to ponad 1200 osób, które zapewniają fachowe wsparcie i dostęp do ponad 600 tys. komponentów i urządzeń.

---
Zdjęcie: © yuryz-dreamstime.com

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 25 2018 09:38 V9.6.1-2