reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© nyul-dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Fibaro wchodzi na rynek amerykański

Fibaro, polski producent systemów inteligencji budynkowej, wystawiał się na targach CES 2013. Zapytaliśmy o pokłosie wizyty w Stanach Zjednoczonych.

To druga wizyta Fibaro na targach w Las Vegas i tym razem poznańska spółka postanowiła zaprezentować swoje produkty - Nasze stoisko spotkało się z dużym zainteresowaniem firm z USA i nie tylko – mówi dla evertiq.pl Michał Rodziewicz, dyrektor handlowy w Fibaro.- Podczas targów nawiązaliśmy kontakty handlowe z firmami z Meksyku, Kanady, Gwatemali, ale także i z Europy. Pierwszy krok do nawiązania współpracy polega na tym, że Fibaro wysyła swoje produkty na testy. Wiadomo już, że otrzyma je kilka przedsiębiorstw działających w Kanadzie i Meksyku. Niemniej głównym celem pozostają na razie Stany Zjednoczone. - W tej chwili przechodzimy procedurę certyfikacyjną, która jest niezbędna do wejścia na rynek amerykański, chodzi o certyfikat zgodności FCC. Musimy mieć potwierdzenie, że spełniamy wymagania techniczne dotyczące przede wszystkim warunków bezpieczeństwa użytkowania naszych wyrobów. Szacujemy, że zajmie nam to jeszcze 4-6 tygodni – informuje dyrektor handlowy Fibaro.
– Rynek amerykański jest o wiele większy niż europejski i większa jest tam także świadomość konsumentów dotycząca możliwości, jakie daje system inteligencji budynkowej - dodaje prezes spółki.
Co dalej? W pierwszym etapie sprzedaż w Stanach Zjednoczonych będzie uruchomiona w czterech stanach: Illinois, Kaliforni, Teksasie i na Florydzie. Chociaż system Fibaro jest już obecny w ponad czterdziestu krajach na świecie, dopiero debiutuje w Ameryce. - Mamy spore nadzieje dotyczące rynku amerykańskiego – mówi Maciej Fiedler, prezes zarządu Fibaro Nasz rozmówca szacuje, że 85-90% sprzedaży Fibaro jest przeznaczona na rynki zagraniczne. Maciej Fiedler, zapytany o branżę automatyki budynkowej w Polsce mówi - Polski rynek zaczyna się ciekawie rozwijać i ma duży potencjał. Nasza firma w tej chwili kładzie duży nacisk na edukację. Staramy się zaprezentować klientom funkcjonalność systemu Fibaro, ale także aspekt bezpieczeństwa. Wystarczy wspomnieć o możliwości automatycznego odcięcia dopływu gazu w przypadku pożaru lub wody, gdy system wykryje wyciek w domu. Targi to oczywiście miejsce nawiązywania kontaktów handlowych, lecz i sposobność do zareklamowania swojej firmy. O Fibaro sporo mówiły i pisały amerykańskie media – To duży sukces także pod tym względem – podsumowuje wizytę na CES 2013 prezes Fibaro.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama