reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© fouquin-christophe-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 04 września 2012

TP Vision walczy o rynek europejski

Maarten de Vries, dyrektor TP Vision (spółka powstała z połączenia sił TPV i Philipsa) zakłada wzrost sprzedaży z 245 mln sztuk TV w roku 2011 do 270 milionów sztuk w roku 2015. Wzrost będzie napędzany przez wzmocnienie popytu w Rosji, Brazylii i wschodniej Europie.
TPV Technology Ltd. zapowiedziało obniżenie kosztów, ponieważ nie widzi ożywienia popytu w Europie, informuje agencja Bloomberg;

- Obraz w Europie jest bardzo zróżnicowany: od spadku dwucyfrowego w rejonach południowych, po stabilną lub delikatnie niższą sprzedaż na rynkach północnych – zauważa Maarten de Vries, dyrektor TP Vision.

TPV zmieniło też swoją strategię, poprzez rozszerzenie oferty na tańsze rynki. To doprowadziło do wysokiego jednocyfrowego wzrostu w drugim kwartale, powiedział de Vries.

TP Vision, z siedzibą w Amsterdamie, jest kluczowym producentem telewizorów w Europie, bazującym na dziedzictwie marki Philips w walce z azjatyckimi konkurentami tj. jak Samsung Elecronics Co. -Marka Philips jest naszym najsilniejszym atutem - powiedział de Vries. - Jeśli zapytać ludzi skojarzenie z marką Philips, większość będzie wymieniała właśnie telewizory.

Aby zwiększyć swój udział w rynku, TP Vision stawia na tzw. inteligentne telewizory. - Zmieniają się preferencje i musimy mieć pewność, że oferujemy odpowiednie produkty dla młodszych pokoleń – zaznacza Vries.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
January 10 2018 12:38 V9.0.1-1