reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny |

Zelmer stawia na ekspresy do kawy

Zelmer widzi szansę poprawienia wyników finansowych dzięki ekspresom do kawy i urządzeniom do pielęgnacji i stylizacji włosów.

I półrocze 2010 r. Zelmer zakończył ze spadkiem sprzedaży na rynku urządzeń AGD o 7,6%, do kwoty 139,4 mln zł. Według zarządu, powodem niższej sprzedaży był spadek popytu na urządzenia, z których spółka słynie, czyli na odkurzacze i miksery. Jak poinformował „Dziennik Gazeta Prawna” na przełomie 2010 i 2011 r. Zelmer planuje wprowadzić do swojej oferty trzy nowe modele ekspresów z kategorii full automat. Poszerzą one dotychczasową ofertę firmy prostych ekspresów ciśnieniowych. Z raportu GfK Polonia wynika, że ekspresy to jedyna kategoria małego AGD, która odnotowała wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu, na poziomie 8,6%. Pozostałe segmenty rynku małego AGD odnotowały dwucyfrowe spadki. Na przełomie 2010 i 2011 roku Zelmer wprowadzi do sprzedaży także nowe modele suszarek i urządzeń do stylizacji włosów, stając się konkurencją dla Boscha oraz Philipsa, które dominują w tych kategoriach. Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 25 2024 13:11 V22.4.30-2
reklama
reklama