reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 27 grudnia 2017

LG wprowadza kolejną markę

Firma LG Electronics utworzyła nową markę ThinQ, która ma obejmować wszystkie wykorzystujące sztuczną inteligencję urządzenia AGD i elektroniki użytkowej oraz usługi, wprowadzone w roku 2018.
G ThinQ to produkty korzystające z technologii deep learning, co oznacza, że „uczą się” oraz komunikują między sobą. Jest to możliwe dzięki opracowanym przez partnerów rozwiązaniom AI, jak i autorskiej technologii LG DeepThinQ – poinformowała firma w komunikacie.

Firma LG zainicjowała swoje działania związane ze sztuczną inteligencją podczas targów CES 2017, informując o technologii DeepThinQ i planach związanych z wyposażeniem wszystkich urządzeń AGD klasy premium w łącze Wi-Fi. Kolejnym krokiem było otwarcie laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Seulu, w którym prowadzone są różnorodne prace badawczo-rozwojowe nad AI. Dzięki nim stworzono technologie umożliwiające rozpoznawanie oraz analizę głosu, ruchomego obrazu i sygnałów z czujników, a w rezultacie „uczenie się” zachowań użytkowników. Laboratorium AI przyczyniło się do opracowania inteligentnych lodówek, pralek i odkurzaczy, a także pierwszego na świecie klimatyzatora, który zapamiętuje przeznaczenie oraz sposoby użytkowania pomieszczeń.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
January 10 2018 12:38 V9.0.1-2