reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 29 września 2017

Toyota, Mazda i Denso będą pracować nad technologią EV

Toyota, Mazda i Denso podpisały umowę dotyczącą wspólnego opracowania modułowych technologii dla samochodów elektrycznych. Partnerzy powołają do tego celu nową spółkę o nazwie EV C.A. Spirit, w której znajdą zatrudnienie wybrani inżynierowie z każdego z trzech przedsiębiorstw.
Trzej partnerzy opracują wspólnie technologie, które będzie można łatwo zaadaptować do różnych typów samochodów, co umożliwi szybką i elastyczną odpowiedź na potrzeby rynku i nowe trendy. Umowa obejmuje współpracę przy budowie mikrosamochodów, aut osobowych, SUV-ów oraz lekkich aut ciężarowych. Bezpośrednim celem współpracy jest opracowanie nowego standardu projektowania pojazdów dzięki połączeniu atutów każdego z partnerów.

Toyota wniesie do projektu nową architekturę oraz system produkcyjny TNGA (Toyota New Global Architecture), Mazda – planowanie produktu i wysoki poziom projektowania opartego na modelowaniu komputerowym, zaś Denso technologie elektroniczne. Firma EV C.A. Spirit ma za zadanie opracować modułowe części i technologie w taki sposób, aby oparte na nich samochody zachowały unikalność każdej z marek i mogły być łatwo poddawane modyfikacjom, dzięki którym będą stale utrzymywały swoją świeżość i atrakcyjność. Struktura biznesowa nowo powołanej spółki jest otwarta na udział innych producentów samochodów i komponentów.

Samochody elektryczne wymagają ogromnych inwestycji i czasu, aby osiągnąć taki poziom zaawansowania, dzięki którym staną się atrakcyjną odpowiedzią na potrzeby szerokiego grona użytkowników na wszystkich rynkach i we wszystkich segmentach. Celem firmy EV C.A. Spirit będzie sprawna implementacja wyników wspólnych badań nad nowymi technologiami, która do tego doprowadzi – czytamy w komunikacie.

Zadania firmy EV C.A. Spirit:
  1. Określenie optymalnych osiągów, własności jezdnych i funkcji samochodów elektrycznych oraz badania nad charakterystyką modułowych komponentów, które pozwolą na ich uzyskanie;
  2. Weryfikacja strategii montowania części i ich wpływu na właściwości i osiągi samochodu;
  3. Wypracowanie optymalnej koncepcji każdego typu samochodu z uwzględnieniem charakterystyki modułowych komponentów.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 16 2017 14:56 V8.8.6-2