reklama
reklama
reklama
reklama
© Powermat
Przemysł elektroniczny |

1000 stacji bezprzewodowego ładowania do końca roku

1000 stacji bezprzewodowego ładowania smartfonów – taki cel do końca 2017 roku postawił sobie innowacyjny startup Powermat Polska.

Firma rozpoczęła kolejny etap w strategii rozwoju na polskim rynku skupiając w najbliższym czasie uwagę na klientach indywidualnych z branży HoReCa (ang. Hotel, Restaurant, Catering/Café). Firma Powermat na rynku amerykańskim ma już ponad 1 milion PowerSpotów. W każdym miesiącu w Stanach Zjednoczonych przybywa ponad 400 punktów do ładowania stawianych właśnie we współpracy z klientami z branży HoReCa. W przeciągu najbliższych lat dostęp do prostego pobierania energii dla urządzeń mobilnych będzie standardem w lokalach gastronomicznych czy usługowych, tak jak dziś standardem jest WiFi – zauważa spółka w komunikacie. Nowe nawyki konsumenckie wymuszają zwiększone zapotrzebowanie na energię. To światowy trend, naprzeciw któremu wychodzi Powermat Polska. Firma do tej pory skupiała swoją aktywność na pozyskaniu klientów sieciowych, a efekty tej pracy wkrótce będziemy mogli obserwować. - Obecnie naszym celem jest popularyzacja rozwiązania i zwiększenie dostępności usługi dla konsumentów. Taki efekt możemy osiągnąć poprzez współpracę z jak największą liczbą przedsiębiorców, dlatego otwieramy się teraz właśnie na nich – mówi Juliusz Korwin, dyrektor ds. marketingu Powermat Polska. Jak podkreśla firma, bezprzewodowe ładowanie to tylko jedna z wartości dodanych w ramach systemu Powermat. - Kluczem do sukcesu jest tu połączenie możliwości ładowania smartfonu z bezpośrednią komunikacją z konsumentem. Dzięki aplikacji właściciele lokali HoReCa są w stanie w prosty sposób realizować promocje, kampanie marketingowe i skutecznie mierzyć ich efekty – czytamy.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 15 2024 14:25 V22.4.5-2