reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Nestmedic Przemysł elektroniczny | 12 kwietnia 2017

Nestmedic bada rynek niemiecki

Firma Nestmedic wraz z Instytutem Fraunhofer przeprowadza analizy rynku niemieckiego i prowadzi rozmowy z potencjalnymi dystrybutorami systemu Pregnabit w tym kraju. Nie wyklucza, że niebawem podpisze pierwsze listy intencyjne.
Niemcy w porównaniu z innymi krajami europejskimi wciąż mają wiele do zrobienia w obszarze infrastruktury telemedycznej. Obowiązująca ustawa o e-zdrowiu obliguje jednak lekarzy i szpitale do aktywnych działań i wdrożeń odpowiednich systemów. Potencjał rynku jest zatem ogromny. - W Niemczech rodzi się rocznie ponad 700000 dzieci i ta liczba wciąż rośnie. Ponad 90% ciężarnych poddawanych jest rutynowym badaniom KTG. Od 28 tygodnia ciąży przechodzą one od 4 do 8 takich badań. Zapotrzebowanie na kompleksową, okołoporodową opiekę medyczną jest zatem duże. Jeśli dodamy do tego fakt, że wiele z oczekujących na narodziny dzieci mam przekroczyło 30 rok życia, jest dobrze sytuowanych i ma wysokie wymagania odnośnie dostępności do oferty medycznej, szanse na sukces sprzedażowy teleKTG Pregnabit wydają się naprawdę wysokie – mówi Patrycja Wizińska-Socha, prezes i współtwórczyni Nestmedic.


Obecność na tak perspektywicznym i wciąż niezagospodarowanym w zakresie telemedycyny rynku niemieckim to jeden z elementów strategii rozwoju firmy Nestmedic oraz szansa na zagraniczny sukces sprzedażowy.
Spółka Nestmedic wspólnie z Instytutem Fraunhofer przeprowadziła już rozmowy z potencjalnymi dystrybutorami polskiego rozwiązania telemedycznego w Niemczech. - Nasi partnerzy z Niemiec pozytywnie wyrażają się o systemie Pregnabit, doceniają możliwości, jakie daje ciężarnym i ich lekarzom. Zadają też wiele pytań, które pomagają nam jeszcze lepiej przygotować nasze rozwiązanie do potrzeb niemieckiego rynku – tłumaczy Anna Skotny, szef działu technologii i współtwórczyni Nestmedic.

W Niemczech działa 2000 szpitali, 7000 gabinetów lekarskich specjalizujących się w ginekologii i położnictwie oraz 23000 położnych.

Nestmedic niebawem zakończy etap beta-testów swojego systemu Pregnabit. Strategia sprzedażowa firmy od początku obejmuje także wejście na rynki zagraniczne. Spółka nie tylko otrzymała certyfikację CE oraz ISO 13485, które pozwalają firmie sprzedawać produkt w Unii Europejskiej, ale rozpoczęła też proces certyfikacji na rynkach zagranicznych, wystąpi między innymi o certyfikat FDA, czyli amerykańskiej Agencji Żywności i Leków.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 17 2018 19:38 V9.3.2-2