reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© kentoh dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Cormay chce ruszyć ze sprzedażą analizatorów w III kwartale

Spółka poinformowała o znaczącym postępie przy udoskonalaniu i eliminacji błędów opóźniających komercjalizację aparatów Equisse i Hermes Senior. Aktualny harmonogram prac nad projektem zakłada wprowadzenie obu urządzeń do sprzedaży w III kwartale 2017 r.

Cormay przewiduję, że w II kwartale dojdzie do rejestracji analizatora Equisse w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Polsce. Komercjalizacja urządzenia ma rozpocząć się w III kwartale 2017 r. Equisse to analizator biochemiczny o wydajności 400 oznaczeń na godzinę. Do tej pory powstało sześć egzemplarzy analizatora. Drugi z analizatorów - Hermes Senior o wydajności 120 oznaczeń na godzinę jest w stanie wykonywać pomiar 35 parametrów krwi. Dotychczas powstało dziesięć takich aparatów, które służą do dalszych testów weryfikacyjnych. W I kwartale dokonano modyfikacji technicznych w tym analizatorze i zakończono zewnętrzne testy bezpieczeństwa elektrycznego. - Od publikacji ostatniej aktualizacji informacji nt. projektów Equisse i Hermes Senior (12 stycznia 2017 r.) dokonano znaczącego postępu w procesie udoskonalenia obu urządzeń i eliminacji błędów opóźniających ich komercjalizację. Aktualny harmonogram prac nad projektem zakłada wprowadzenie obu urządzeń do sprzedaży w III kwartale 2017 r. Ze względu na złożoność procesów i mnogość niezależnych od spółki czynników wpływających na realizację obu projektów, niezmiennie istnieje ograniczone prawdopodobieństwo zmian harmonogramów projektów – czytamy w komunikacie spółki. Projekty Equisse i Hermes Senior mają strategiczne znaczenie dla spółki. W ocenie zarządu komercjalizacja urządzeń może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe. Cormay opublikuje kolejny raport dotyczący postępu prac nad nowymi analizatorami 30 maja.. Źródło: akcjonariat.pl

reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama