reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© dana rothstein dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 02 listopada 2016

ZMorph, PZ Cormay i Advanced Graphene Products wśród wybranych do dofinansowania

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprezentowała listę projektów wybranych do dofinansowania w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand POIR.
Do dofinansowania zostały wybrane wszystkie projekty, które otrzymały wymaganą liczbę punktów. Łącznie rekomendowano dofinansowanie dla 176 projektów, w tym dla 50 z województwa mazowieckiego i 126 z pozostałych województw.

Wśród przedsiębiorców, których projekty otrzymają wsparcie w ramach projektu unijnego znalazły się następujące firmy
  • PZ Cormay, Ekspansja eksportowa producenta urządzeń medycznych i materiałów diagnostycznych, podmiotu PZ Cormay SA na wybranych rynkach w "Programie promocji branży sprzętu medycznego", całkowity koszt projektu: 1 305 863,00, kwota dofinansowania: 500 000,00,
  • LASOTRONIX Marcin Pokora, Promocja innowacyjnych laserów medycznych marki SMARTm firmy LASOTRONIX na wybranych rynkach perspektywicznych, całkowity koszt projektu: 575 763,00, kwota dofinansowania: 374 480,00,
  • InfoSCAN, Udział w Programie promocji branży sprzętu medycznego w celu internacjonalizacji marki produktowej przedsiębiorstwa, całkowity koszt projektu: 936 125,00, kwota dofinansowania: 713 210,00,
  • ELMIKO, Rozwój działalności eksportowej Przedsiębiorstwa ELMIKO - wypromowanie produktów branży sprzętu medycznego za granicą, całkowity koszt projektu: 744 519,00, kwota dofinansowania: 302 650,00,
  • ZMorph, Wsparcie przedsiębiorstwa ZMORPH Sp. z o.o. w promocji marek produktowych na zagranicznych rynkach, całkowity koszt projektu: 1 077 040,00, kwota dofinansowania: 747 900,00,
  • Fibar Group, Wzrost konkurencyjności Fibar Group SA poprzez rozwój działalności eksportowej, całkowity koszt projektu: 2 175 483,20, kwota dofinansowania: 500 000,00,
  • ADVANCED GRAPHENE PRODUCTS, Wprowadzenie produktu w postaci wielkopowierzchniowego grafenu (HSMG®) firmy Advanced Graphene Products sp. z o.o. na rynek japoński i brazylijski, całkowity koszt projektu: 1 086 323,60, kwota dofinansowania: 742 900,00,
  • ULTRA-VIOL, Rozwój działalności eksportowej spółki poprzez udział w działaniach określonych w programie promocji branży sprzętu medycznego, całkowity koszt projektu: 722 963,00, kwota dofinansowania: 490 800,00,
  • INFIMED, Wsparcie promocji i internacjonalizacji szansą na wzrost konkurencyjności firmy Infimed Sp. z o.o., całkowity koszt projektu: 1 131 556,30, kwota dofinansowania: 748 800,00,
  • 3D Kreator, Promocja na rynkach międzynarodowych nowego modelu drukarki o marce produktowej 3D Kreator Motion Plus oraz promocja marki produktowej jako niezawodnej i najbardziej bezpiecznej dla zdrowia użytkownika drukarki 3D na świecie, całkowity koszt projektu: 968 928,41, kwota dofinansowania: 782 255,00,
  • VRIZZMO, Vrizzmo – okulary wirtualnej rzeczywistości. Promocja marki produktowej na rynkach międzynarodowych, całkowity koszt projektu: 1 152 404,80, kwota dofinansowania: 796 926,05,
  • EMTEL, Promocja marki EMTEL na rynkach zagranicznych, całkowity koszt projektu: 922 008,00, kwota dofinansowania: 552 225,00,
  • Knoocker, Realizacja planu rozwoju eksportu firmy Knoocker Sp. z o.o., całkowity koszt projektu: 779 750,00, kwota dofinansowania: 662 787,50,
  • TECHNOMEX, Zwiększenie rozpoznawalności marek produktowych Spółki TECHNOMEX na rynkach zagranicznych poprzez udział w branżowym programie promocji, całkowity koszt projektu: 1 087 443,00, kwota dofinansowania: 663 075,00,
  • AssisTech, Internacjonalizacja AssisTech Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie produktu C-Eye na rynki międzynarodowe, całkowity koszt projektu: 433 510,00, kwota dofinansowania: 357 338,73,
  • E-SEE ASSIST, Promocja marki produktowej innowacyjnego przedsiębiorstwa E-see assist sp z o.o. na rynkach międzynarodowych, całkowity koszt projektu: 261 121,00, kwota dofinansowania: 123 621,71,
  • Sinutronic, Wzrost rozpoznawalności marki produktowej firmy Sinutronic Sp. z o.o.na rynku międzynarodowym poprzez udział w programie promocji branżowej, całkowity koszt projektu: 1 096 216,00 , kwota dofinansowania: 776 475,00,
  • FORMED, Działania promujące sprzęt medyczny firmy FORMED na rynkach zagranicznych, całkowity koszt projektu: 1 034 344,00, kwota dofinansowania: 671 775,00,

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 14 2017 20:30 V8.8.9-2